כוחו של גורל - על הסדרה

  • כוחו של גורל
ויוה
ויוה

איוואן, נער בן 14, חוזר עם אמו אליסיה למקום הולדתו במקסיקו. אביו, חואן, הוא איש עשיר ובעל השפעה, שמסרב להכיר בו כבן ומאיים עליו ועל אמו.

לפרנסתה, אליסיה נאלצת לעבוד כמשרתת בבית משפחת לומלי - לוקרסיה, בעלה ושתי בנותיהם, מריפס ולוסיה. לוסיה ואיוואן הופכים לחברים טובים, ולוסיה הצעירה מתאהבת בו אך שומרת זאת בסוד. מספר שנים חולפות ואיוואן, כעת בן 19, מוקסם מיופיה של מריפס, שחזרה לא מכבר מלימודים בחו"ל. השניים מנהלים רומן סוער ומריפס נכנסת להריון. אימה לוקרסיה זועמת לשמע הגילוי ושולחת אנשים שיתנכלו לאיוואן. במהלך התקיפה, נהרג אחד התוקפים ולוקרסיה גורמת לאיוואן לחשוב שהוא אשם במותו ומפצירה בו לברוח מהר ורחוק. בעוד הוא מתארגן לבריחה החפוזה, איוואן מגלה שאמו מתה. הוא מבין מיד שכל המהומה הזו נגרמה על ידי לוקרסיה ואביו חואן, אך הוא חייב להציל את עצמו ובורח לארה"ב. שם הוא פוגש את אנתוני, איש עסקים עשיר שישנה את חייו.

לאחר 11 שנה בארה"ב, מורה אנתוני לאיוואן לחזור למקום הולדתו כדי להתעמת עם האנשים שעשו לו עוול ולהתמודד עם עברו. שובו של איוואן לא יהיה פשוט בכלל. הוא ייתקל ברשת של שקרים, במיוחד לגבי בנו שנעלם ביום הולדתו מבלי להשאיר עקבות. בתוך הכאוס הגדול תהיה בחייו נקודת אור אחת בדמותה של לוסיה, אחותה הקטנה של אם בנו והאישה שמאוהבת בו מאז ומתמיד.

הטלנובלה המצליחה "כוחו של גורל", בכיכובם של דוד ספדה (אלונסו, "אשת הברזל") וסנדרה אצ'ווריה (חאדה, "אל קלון"), זכתה בפרס הטלנובלה הטובה ביותר לשנת 2011 מטעם איגוד כתבי הבידור הלטיני בארה"ב. הטלנובלה הייתה גם הזוכה הגדולה בטקס פרסי "טי.וי. אי. נובלאס" לשנת 2012 וזכתה, בין השאר, בפרס הטלנובלה הטובה ביותר ובפרס השחקנית הטובה ביותר לסנדרה אצ'ווריה, שאף מבצעת את שיר הנושא לסדרה עם הזמר מרק אנתוני.

שודר בערוץ ויוה פלוס.

102 פרקים, מכסיקו, 2011.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully