בלוג ויוה - אפריל

8 דברים שלא ידעתם על "כישוף", הטיפים של הכוכבים לכושר ותזונה, והסודות של "האחים דל מונטה" נחשפים

  • בלוג
ויוה

חג עצמאות שמח לכולם!

25 באפריל, 2012

חברים יקרים, היום יש לנו סיבה כפולה ומכופלת לחגוג: מדינת ישראל חוגגת 64 שנים להולדתה, וערוץ ויוה חוגג בר מצווה - 13 שנים להיווסדו!!! רצינו לאחל לכם ולבני משפחותיכם חג עצמאות שמח, ותודה ענקית על האהבה והנאמנות שלכם ב-13 השנים האחרונות, זה לא מובן לנו מאליו. בזכותכם ובשבילכם נמשיך להביא לערוצי ויוה את הטלנובלות המובחרות ביותר מכל רחבי העולם.

יש לנו חדשות טובות שהולכות לעשות לכם את החג הזה שמח אפילו יותר... זוכרים את "לב אמיץ" (Padre Coraje), הטלנובלה התקופתית של פקונדו ארנה ששודרה בערוץ ויוה? ב-6 במאי הסדרה תגיע להקרנה חגיגית ובלעדית כאן באתר ויוה! "לב אמיץ", בת 189 הפרקים, שודרה בארגנטינה בשנת 2004. היא זכתה בפרסים רבים של "קלרין" ו"מרטין פיירו" והוכתרה כטלנובלה הטובה ביותר של אותה שנה. "לב אמיץ" תצטרף לשלוש טלנובלות ארגנטינאיות שכבר נמצאות באתר: "הנבחר", "חיים גנובים" ו"גברים של כבוד". כן, ארגנטינה ושלל הגלאנים שלה לגמרי על המפה - פבלו אצ'ארי, גבריאל קוראדו, דאבל פקונדו ארנה, דאבל חואן חיל נאברו. ממש חגיגה אמיתית...

ב"לב אמיץ" משחקת חבורה מוכשרת מאוד של אנשים. לצד פקונדו ארנה האחד והיחיד משחקים גם קרינה זמפיני ("המחרוזת", "גברים עם כבוד"), ננסי דופלה ("סנטרל 099", "אהבה אסורה"), אאוחניה תובל ("אחים בדם", "קוראים לזה אהבה", "סנטרל 099"), ראול ריסו ("קצ'ורה"), פביו די תומאסו ("פלוריסיינטה", "חיים גנובים", "חואניטה רווקה"), פדריקו אוליברה ("דרך הלב", "יאגו"), חוליה קאלבו ("כמעט מלאכים", "אני צועני"), לאונור בנדטו ("גברים עם כבוד"), מרסדס פונס ("חואניטה רווקה", "נאנו") ונורה קרפנה ("הירושה", "רולאבוגן").

הסיפור של "לב אמיץ" מתרחש בשנות ה-50 בארגנטינה, בעיירה קטנה בשם "לה קרוס". את העיירה יסדה משפחה עשירה ובעלת כוח, שרצתה לבנות מקום שישלט אך ורק לפי החוקים, העקרונות והאמונות שלה. את העיירה מנהל כיום הנכד של המייסד שממשיך את דרכו. קורחה (פקונדו ארנה) הוא צעיר אידיאליסט, שלא מוכן להמשיך לשבת בצד ולראות כיצד האנשים הכוחניים ששולטים בעיירה מתעשרים על חשבון החלשים והנדכאים. הוא מחליט לצאת לסדרת פעולות נועזות כשפניו מכוסות במסכה, וכשהוא מלווה בשני חברים טובים: מאצ'ה, המאוהבת בו מילדותם, וסנטו, המאוהב בסתר במאצ'ה. איש אינו יודע מי הוא אותו "רובין הוד" מסתורי שפועל בעיירה, אבל תהיו בטוחים שיהיו כאלה שיהיו מוכנים לעשות הכל בשביל לגלות מי הוא, ולשים לו סוף אחת ולתמיד...

שימו לב, יש לנו עוד הודעה חשובה אחת: ב-31 במאי ניפרד מהטלנובלה "בובה פראית". עקב תום זכויות ההקרנה, פרקי הסדרה יוסרו מהאתר. הזדרזו לצפות בכל הפרקים שעדיין לא ראיתם, ובאלו שצפיתם ואהבתם במיוחד. אל תשכחו לבדוק את דף מועדי העלייה והירידה של הסדרות מהאתר, שמתעדכן באופן קבוע בכל התאריכים החשובים.

טוב חברים, הגחלים כבר לוחשות, הפיתות ממתינות בסבלנות ומכלי הקצף כבר מוכנים... אז בואו נצא לחגוג, ושיהיה לכולנו חג שמח!

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

לכתבה המלאה

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"49 ימים", בקרוב בערוץ ויוה פלוס

23 באפריל, 2012

אם הייתם נדרשים למצוא שלושה אנשים שאוהבים אתכם באמת, אהבה עמוקה וטהורה, ואינם בני משפחה שלכם, האם הייתם מצליחים? עם השאלה הזו מתמודדת ג'י הון, כוכבת הסדרה הקוריאנית החדשה "49 ימים" (49 Days), שפרקי הבכורה שלה ישודרו בערוץ ויוה פלוס ב-17 במאי, מיד בתום פרקי הבכורה של "הלהקה".

"49 ימים" היא סדרה מיוחדת ונוגעת ללב, אשר שודרה בקוריאה בשנת 2011 וזכתה לשבחים רבים מצד הצופים ומבקרי הטלוויזיה. ככל שהתקדמו פרקי הסדרה הרייטינג שלה הלך וטיפס, עד שהגיע לשיאו בפרק הסיום, ה-20 במספרו. השחקנים הראשיים של הסדרה, יי יו וון (יי גיונג) וג'ו היון ג'ה (האן גאנג), אינם מוכרים לנו מסדרות קודמות, ואנחנו עומדים לפגוש אותם לראשונה ב"49 ימים".

"49 ימים" מספרת את סיפורה המרתק ויוצא הדופן של בחורה צעירה בשם ג'י היון, שחיה נראים מושלמים - יש לה הורים שאוהבים אותה, חברים שמעריצים אותה והיא עומדת להינשא בקרוב לבחיר לבה, מין הו. אולם ימים ספורים לפני החתונה, משהו משתבש... ג'י היון נקלעת לתאונת דרכים קשה שנגרמת בגלל ניסיון התאבדות של אישה בשם יי גיונג. ג'י היון מתה מוות מוחי ופוגשת את "המתזמן", שנותן לה הזדמנות לחזור לחיים בתנאי אחד: עליה למצוא בתוך 49 ימים שלושה אנשים שאוהבים אותה באמת, אנשים שהם אינם מבני משפחתה. כהוכחה, ג'י היון צריכה לספק 3 דמעות טהורות מאותם שלושה אנשים, המעידות על אהבה עמוקה, כנה ואמיתית. ג'י היון משוכנעת שהיא תעמוד במשימה בקלות ובמהירות, שהרי יש לה ארוס, חברות טובות והרבה מכרים וידידים...

כדי לעמוד במשימת 49 הימים, ג'י היון משתמשת בגוף של האישה שגרמה לתאונה, יי גיונג, אשר עובדת בלילות וישנה בימים. ג'י היון נכנסת לגופה של יי גיונג בזמן שהיא ישנה, מסתובבת חופשי בין הקרובים אליה מבלי שהם יזהו אותה, ומחפשת אחר הדמעות היקרות מפז שיכולות להשיב אותה לחיים. מהר מאוד ג'י היון מבינה, שהמשימה לא הולכת להיות פשוטה כפי שחשבה.

ג'י היון מגלה לתדהמתה שהארוס שלה וחברתה הטובה הונו אותה, ושהם מנהלים רומן מזה שנים. בנוסף, היא מגלה שגאנג, אותו חשבה תמיד למכר רחוק ומנוכר שלה, מאוהב בה וכואב את מצבה יותר מכולם. האמת שמתגלה לה על חייה מטלטלת את ג'י היון, ושעון החול הולך ואוזל... ג'י היון מתקשה להשיג את שלושת הדמעות, אך היא לא מוכנה לוותר, ותוך כדי מסעה היא לומדת שיעור חשוב על החיים, על נאמנות ועל אהבת אמת.

"49 ימים" - החל מ-17 במאי, ערוץ ויוה פלוס.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"הלהקה", בקרוב בערוץ ויוה פלוס

18 באפריל, 2012

אוהבי הפופ הקוריאני שביניכם בוודאי מכירים את ג'אנג גון סוק, אחד מהשחקנים והזמרים הפופולריים ביותר בקוריאה כיום. הקומדיה המוסיקלית המצליחה בכיכובו של גון סוק, "הלהקה" (He's Beautiful), תגיע בקרוב לערוץ ויוה פלוס, ותשודר בימי חמישי בערב במקום "יורשת העצר".

"הלהקה", בת 16 הפרקים, שודרה בקוריאה בשנת 2009. הלהקה הבדיונית שמככבת במרכז הסדרה, A.N.JELL, זכתה לפופולאריות גדולה בקרב הצופים. פסקול "הלהקה" נמכר במעל ל-20,000 עותקים כבר בשבוע הראשון לשידור הסדרה, וחברי הלהקה העלו מופע בו ביצעו את הלהיטים הגדולים מול עשרות אלפי מעריצים נלהבים. החל מ-17 במאי גם אתם תוכלו להכיר את הלהקה וחבריה, ולהתאהב בהם...

הזמר הראשי ב- A.N.JELL, להקת הבנים הכי מפורסמת בקוריאה, הוא מי נאם. למי נאם יש אחות תאומה בשם מי ניו, בחורה עדינה ומפוזרת שחיה חיים שלווים, הרחק מאור הזרקורים. כשמי נאם נאלץ לפרוש זמנית מהלהקה לצורך קבלת טיפול רפואי בארצות הברית, מנהל הלהקה פונה אל מי ניו ומבקש ממנה להתחזות לאחיה ולמלא את מקומו עד שישוב. מתוך רצון לעזור למי נאם לשמור על מקומו בלהקה, מי ניו מסכימה, מתחפשת לבן ותופסת את מקומו. לא התקשורת ולא המעריצים שמים לב שמי נאם הוא בעצם אחותו התאומה... מי ניו משתלבת בלהקה ומשתתפת בהקלטת השיר החדש שלה, שהופך ללהיט ענק בקוריאה.

ואם כל הדרמה הזאת לא מספיקה, הנהלת הלהקה מחליטה לפברק רומן בין מנהיג הלהקה, טה גיונג, לבין שחקנית מפורסמת בשם הא יי. בניגוד לתוכניות, הא יי באמת מתאהבת בטה גיונג, ומגלה את מה שכולם מנסים להסתיר: שמי נאם הוא בעצם מי ניו. מאותו הרגע, הא יי מתחילה להטריד את מי ניו ולמרר את חייה, וטה גיונג נחלץ לעזרתה. עם הזמן טה גיונג לומד להכיר את מי ניו לעומק, ומתאהב במי שבעיני כולם מוכרת בכלל כחברו הטוב ללהקה, מי נאם. כמה זמן השניים יוכלו לשמור על החלפת הזהויות בסוד?

וזה לא הכל, יש לנו עוד חדשות בשבילכם... אנחנו יודעים שאתם מאוד רוצים לצפות בטלנובלה החדשה של פקונדו ארנה, Cuando Me Sonreís. אז שימו לב, אנחנו כבר יכולים לגלות לכם שהטלנובלה נרכשה, והיא תשודר אצלנו בהמשך!!! יחד עם פקונדו שלנו, משחקים ב- Cuando Me Sonreís גם חולייטה דיאז ("אחים בדם"), בנחמין רוחאס ("המורדים") ומריאנה אספוסיטו ("פינת אור", "פלוריסיינטה"). תאריך שידור מדויק ופרטים נוספים יתפרסמו, כמו תמיד, כאן בבלוג - אז המשיכו להתעדכן!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

כוכבי הטלנובלות מצייצים

15 באפריל, 2012

צוויץ צוויץ, חברים! חג הפסח מאחורינו, ואנחנו חוזרים לשגרה עם פינת ציוצי הטוויטר שלנו. גם הפעם חיטטנו בחשבונות הטוויטר של כוכבי הטלנובלות, ושלפנו עבורכם את הציוצים המעניינים מכולם.

חוליו אלמאן, השחקן המקסיקני האהוב שכיכב בין השאר ב"אשת הברזל", "אין טיפשות בגן עדן", "שיכורה מאהבה", "האמת הסמויה" ו"אהבת אמת", הלך לעולמו ביום רביעי ה-11 באפריל, בגיל 78. חוליו נאבק בשנים האחרונות בסרטן הריאות, ונפטר כתוצאה מסיבוכים של המחלה. הקולגות של חוליו ששיחקו אתו בטלנובלות השונות, הספידו אותו בדפי הטוויטר האישיים שלהם. דוד ספדה, ששיחק לצדו ב"אשת הברזל", כתב על חוליו: "בן אדם גדול, חבר, שחקן. הייתה לי הזכות לעבוד אתו ב"אשת הברזל". תנוח על משכבך בשלום, חוליו אלמאן". ז'קלין ברקמונטס, שכיכבה ב"אין טיפשות בגן עדן", צייצה: "עצוב לי מאוד לשמוע על מותו של דון חוליו אלמאן... אנחנו נתגעגע אליו. הלך מאתנו אדם גדול". ולנטינו לאנוס, ששיחק ב"אין טיפשות בגן עדן" את בנו של חוליו, צייץ משהו אישי ורוחני יותר: "חוליו אלמאן, יקירי, ההודעה התקבלה! נסיעה נעימה חבר יקר, הכל בסדר... אתה רואה? יש משהו מעבר. תודה אינסופית".

פרק הסיום של "אווה לונה" ישודר בערוץ ויוה בעוד כיומיים, וכוכבי הסדרה כבר המשיכו לפרויקטים הבאים שלהם. בלנקה סוטו (אווה) משתתפת בטלנובלה בשם El Talismán, וגאי אקר (דניאל) משחק בטלנובלה חדשה בשם Corazón Apasionado לצידה של מרלן פבלה ("האחים דל מונטה"). Corazón Apasionado עלתה לשידור בארצות הברית בשבוע שעבר, ולצורך קידום הסדרה גאי טס ללוס אנג'לס כדי להשתתף במסיבת עיתונאים ומפגש מעריצים, שנערכו במלון "פלאז'ה מקסיקו". גאי צייץ בהגיעו לבית המלון: "אנחנו בפלאז'ה מקסיקו!!! אנחנו מאוד מתרגשים, ובטוחים שהטלנובלה הולכת להיות הצלחה". גאי התראיין גם לתוכניות שונות בטלוויזיה, כמו למשל לתוכנית האירוח הפופולרית El Gordo y La Flaca ("השמן והרזה"). כנראה שבזמן שגאי התארח בלוס אנג'לס הוא התגעגע מאוד למשפחתו, והנה מה שהוא כתב: "בני בן ה-10 חזר מטיול בהרים עם חברים שלו מבית הספר", סיפר גאי, "ושמתי לב שהוא כבר מתחיל להיראות כמו גבר קטן".

פקונדו ארנה בדרך לפסגת האוורסט! ב"חיים גנובים" פקונדו משחק את באוטיסטה, אנתרופולוג אמיץ וחכם שאוהב לטפס על הרים. ככה באוטיסטה פגש בפעם הראשונה את אהובתו אנה, והציל אותה לאחר שהיא נאבדה בהרי ברילוצ'ה המושלגים. גם במציאות, פקונדו הוא חובב גדול של טיפוס הרים, והוא כבש לא מעט פסגות מאז שהתחיל לקחת ברצינות את התחביב הזה שלו. כבר מספר פעמים שפקונדו טיפס על הרים מסוכנים למטרות צדקה, והוא החליט לעשות זאת שוב לרגל יום הולדתו ה-40. לפני כשבועיים פקונדו יצא למסע הקשה והמסוכן מכולם - הטיפוס על הר האוורסט. פקונדו החליט לנסות ולכבוש את פסגת ההר הגבוה בעולם כדי להגשים חלום אישי שלו, וכדי לעורר את המודעות לחשיבות של תרומת דם, שיכולה להציל חיי אדם. כמובן שבזכות פלאי הטכנולוגיה, פקונדו מצייץ כל כמה שעות דיווחים חיים מהמסע, ואפילו מעלה תמונות שלו מההרים המושלגים. ערוץ "טלפה" הודיע שבהמשך הוא ישדר תוכנית בת 4 פרקים שתסקר את המסע של פקונדו בדרך לפסגה. בהצלחה, פקו!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

הכוכבים מגלים: איך אנחנו שומרים על כושר?

12 באפריל, 2012

חג הפסח מתקרב לסיומו, וביום ראשון נשוב כולנו לספסלי הלימודים ולעבודה. אבל בהבדל אחד... נחזור עם 2-3 קילו יותר ממה ששקלנו לפני החופשה. כן, לפי הסטטיסטיקות, במהלך חג הפסח הישראלי הממוצע עולה 2-3 קילו, ואיך אפשר שלא אחרי ארוחת החג הטעימה וכל המצות שלעסנו מבוקר עד ערב? לכבוד סיום החג ומתוך שירות לקהל הקוראים שלנו, החלטנו להביא לכם את הטיפים הטובים ביותר של כוכבי הטלנובלות לשמירה על כושר ותזונה נכונה. לקרוא, לגזור ולשמור!

דוד ספדה ("כישוף", "כוחו של גורל") הוא בחור שרירי מאוד, אבל איך הוא מצליח לשמור על כושר בין יום צילום אחד למשנהו? "כשאני עובד על פרויקט מסוים, אני משתדל להתאמן פעם אחת באמצע השבוע, ופעם נוספת בימי ראשון - שזה יום המנוחה שלי", הוא מספר, "כשאני לא עובד על פרויקט, אני הולך לחדר הכושר 3-4 פעמים בשבוע. אני נותן עדיפות לעבודה על הרגליים שלי, כי הן נותחו פעמיים. אני גם אוהב לרוץ ולשחק טניס ופוטבול אמריקאי".
ומה בקשר לתזונה? "אני אוכל הכל, למזלי יש לי גנטיקה טובה", הוא משוויץ, "אבל כשאני עובד אני משתדל לשמור על עצמי יותר ולאכול מסודר. בלילות, מכיוון שאני חי לבד, לפעמים מרשה לעצמי לאכול סושי וטאקוס". "כושר זה דרך חיים", מצהיר ספדה, "זה גורם לך להרגיש טוב יותר עם עצמך, גם פיזית וגם מנטלית. זה נותן אנרגיה לכל היום, ומחזק את הדימוי העצמי".

מאריצה רודריגס ("אהבה נושכת") היא בחורה כל כך יפה וחטובה, שאנחנו פשוט חייבים לדעת איך היא עושה את זה. "אני מתאמנת בקיק-בוקסינג, וזה מסב לי הנאה גדולה", היא מספרת, "אני לא יודעת אם אני עושה את זה טוב אבל זה מעלה בי חיוך, אני מזיעה ומרגישה שאני עובדת. זה משעמם מאוד ללכת לחדר הכושר רק כדי להרים משקולות".
אחד מסודות היופי של מאריצה טמון בשעות השינה: "אני מנסה לישון 8 או 9 שעות בלילה, אבל לא תמיד אני יכולה. לעיתים אני נאלצת להתפשר על 6-7 שעות שינה, ואז אני מרגישה לא טוב או שאני ישנונית מאוד. אני מאוד אוהבת להתאמן, אבל רק ב-11 בבוקר, אחרי שאני מתעוררת, נמתחת היטב ואוכלת משהו. אם אני קמה ב-5 או 6 בבוקר כדי להתאמן, אחר כך אני עייפה במשך כל היום".

גם אנה לאייבסקה ("לאהוב את לולה") מבינה את חשיבות השינה באורח חיים בריא וספורטיבי, ומקפידה לישון מינימום 8 שעות בלילה. היא מאמינה שהדיאטה הכי טובה היא לאכול קצת מהכל, ומאוד אוהבת את שיעורי הפילאטיס. "אני חושבת שזה האימון הכי טוב בשביל הגוף הנשי", מספרת לאייבסקה, "אני גם אוהבת לרוץ ולרכב על אופניים על רקע נופים יפהפיים. זה גורם לי להרגיש שוב כמו ילדה".
מאיטה פרוני ("אהבה מנצחת") דווקא מעדיפה סוגים אחרים של ספורט: "אני אוהבת לרקוד, להחליק על סקייטים ולהתאמן בקיק-בוקסינג. אני עושה את זה כל יום, וזה הפך להיות חלק בלתי נפרד מהחיים שלי". כשזה מגיע לתזונה, פרוני מאמינה שאוכל הוא אחד מהנאות החיים, והיא לא מוכנה לוותר עליו בשום אופן. לדעתה, הכל עניין של מידתיות. "כדי שיהיו לך חיים בריאים, את צריכה לדעת מתי לעשות דיאטה, ומתי להרשות לעצמך ליהנות מהאוכל", היא מייעצת, "בסופו של דבר, אסור להגזים: לא כשאת אוכלת ולא כשאת בדיאטה".

חוסה רון ("שקרים") מביא לידיעתנו דווקא את החשיבות של שתיית מים. "צריך לשתות הרבה מים!", הוא אומר, "אנשים לא מאמינים לזה, אבל אם שותים מינימום 2 ליטר מים ביום, זה תורם לגוף ומביא תוצאות מעולות".
התזונה משחקת חלק חשוב בשגרת הכושר של חוסה, והוא מקפיד לאכול חמש ארוחות ביום שבהן הוא משלב את המאכלים הבאים: פסטות, אורז, ירקות, בשר, עוף ודגים. "במהלך השבוע אני שומר על עצמי, ובסופי השבוע אני אוכל כל מה שאני רוצה, כמו עוגיות, גלידות ופופקורן", מגלה חוסה.
כדי לתחזק את הגוף השרירי שלו, חוסה עובד עם משקולות בחדר הכושר, וכמו רבים אחרים, גם הוא מכור לקיק-בוקסינג.

זהו, כל הטיפים מונחים לפניכם, אתם מוזמנים לאמץ את הדרך שמתאימה לכם ולהגיד שלום לקילוגרמים העודפים, לפחות עד לחג הבא...

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

8 דברים שלא ידעתם על "כישוף"

8 באפריל, 2012

היום ב-18:15 ישודר בערוץ ויוה הפרק הראשון של "כישוף", הטלנובלה הסופר-סקסית בכיכובם של וויליאם לוי וז'קלין ברקמונטס. רגע לפני, קבלו 8 דברים שאולי לא ידעתם על "כישוף" והמככבים בה.

1. על התפקיד של מריה חוסה ב"כישוף" נאבקו השחקניות אנהי ("רבלדה", "חיים כפולים"), סנדרה אצ'ווריה ("אל קלון", "כוחו של גורל") וז'קלין ברקמונטס ("אין טיפשות בגן עדן"). אחרי סדרת אודישנים מפרכת, ז'קלין נבחרה להיות זו שתנהל בסדרה רומן סוער עם וויליאם לוי. גם חברתה של אנהי לסדרה "רבלדה", דולסה מריה, קיבלה הצעה לשחק תפקיד מרכזי ב"כישוף", אך היא סירבה.

2. שיר הפתיחה של "כישוף" נקרא "כישוף של אהבה" (Sortilegio de Amor), והוא מבוצע בידי להקת Il Divo .Il Divo היא להקת בנים בריטית מצליחה, אותה הקים מנחה הטלוויזיה והמפיק המוסיקלי המפורסם, סיימון קאוול.

3. במהלך צילומי "כישוף" התעוררה מיני-שערורייה, כשהמגזין TvyNovelas פירסם תמונה שבה נראו וויליאם לוי לוי וז'קלין ברקמונטס כשהם מתנשקים בלהט, מחוץ לסט הצילומים של הטלנובלה. התמונה עוררה רעש גדול בכלי התקשורת, וזאת משום שבשבועות שקדמו לה, נפוצו שמועות רבות אודות רומן סודי שוויליאם וז'קלין מנהלים מחוץ לשעות הצילומים. וויליאם מיהר להגיב ואמר: "התמונה הזו היא לא של נשיקה בפה, צילמו אותה ברגע מסוים שבו זה נראה כאילו אנחנו מתנשקים, אבל לא קרה שם כלום". בכיר במגזין יצא כנגד הטענות של וויליאם, וטען שהנשיקה נצפתה בידי מספר אנשים שונים שאישרו את קיום הרומן שלהם.

4. חודשים ספורים לאחר סיפור הנשיקה, החלו לצוץ דיווחים על רומן שמנהלת ז'קלין, והפעם עם חוליאן חיל, שמשחק ב"כישוף" את אוליסס. ז'קלין וחוליאן נצפו מטיילים בעיר הבירה של מקסיקו, כשהם צמודים מאוד זה לזו. השניים הכחישו את הרומן הזה בתוקף וטענו שמדובר בשקר מוחלט.

5. בטלנובלה כמו "כישוף", שבה משתתפים כל כך הרבה יפים ויפות, כנראה שמתחים ואינטריגות זה דבר בלתי נמנע... דיווחים שהגיעו ישירות מסט הצילומים של "כישוף", דיברו על יחסים מתוחים במיוחד בין הכוכב הראשי של הטלנובלה, וויליאם לוי, לבין שני "סגניו" - גבריאל סוטו (פרננדו) ודוד ספדה (ברונו). בראיון ל"טלויסה" הכחיש וויליאם את השמועות האלו: "זה לא נכון. אנחנו לא מסתכלים מי יותר יפה מהשני או למי יש גוף יותר יפה. זה לא קורה, תודה לאל. אנחנו מתרכזים בעבודה".

6. בזמן צילומי "כישוף", גבריאל סוטו נאלץ להתמודד עם האובדן הפתאומי של מי שהיה עוזרו האישי במשך שנים והפך לחבר מאוד קרוב שלו, אדוארדו פרנקו. לאחר מותו, סיפר סוטו שאדוארדו היה כמו אב שני בשבילו ושהוא יחסר לו מאוד. מתוך רצון לתמוך במשפחה, סוטו החליט לקחת את בנו הצעיר של אדוארדו כעוזר האישי החדש שלו.

7. "כישוף" שודרה במדינות רבות ברחבי העולם, בין השאר בבולגריה, קרואטיה, קפריסין, הונגריה, קניה, פולין, רומניה, ספרד ואיחוד האמירויות הערביות. אבל ההצלחה הגדולה ביותר של "כישוף" נרשמה בארצות הברית, שם היא שודרה בערוץ Univision וזכתה לנתוני רייטינג גבוהים במיוחד. בפרק הסיום צפו מעל ל-6.5 מיליון אמריקאים.

8. בשל ההצלחה הגדולה של "כישוף" בארצות הברית, הופקה לה גם גרסה בימתית שנקראה "כישוף, המופע". במופע השתתפו ז'קלין ברקמונטס, גבריאל סוטו, חוליאן חיל ודוד ספדה. וויליאם לוי נעדר עקב מחויבויות אחרות שלו. במהלך המופע, שרץ על בימות לוס אנג'לס, שיחזרו השחקנים סצינות מובחרות מתוך הטלנובלה.

אז עכשיו אתם יודעים פשוט הכל על "כישוף", ואנחנו בטוחים שלא תפספסו את פרק הבכורה הערב!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

חמישה גברים וכובע

5 באפריל, 2012

"האחים דל מונטה", הטלנובלה הסקסית שמשודרת מדי ערב בערוץ ויוה פלוס, מביאה אלינו למסך חמישה שחקנים נאים ומוכשרים, שאת חלקם אתם מכירים היטב ואת חלקם קצת פחות. היום התכנסנו כאן כדי שנכיר לכם מקרוב את חמשת האחים לבית משפחת דל מונטה - חואן, חוסה, לוקאס, פדרו וגספאר. מי מהם יצג את מקסיקו בתחרות מר עולם? למי היה רומן עם דנה גרסיה? ולמה הכובע של חואן (מריו סימארו) לא יורד לו מהראש?

"האחים דל מונטה", כפי שבטח שמתם לב, היא גרסה מחודשת של "טלמונדו" לטלנובלה הצ'יליאנית הנפלאה, "חמישה גברים ואישה" (Hijos del Monte), אשר שודרה בעבר בערוץ ויוה פלטינה. בטלנובלה המקורית חורחה זבלטה ומריה אלנה סווט שיחקו את התפקידים של חואן ופאולה, וב"האחים דל מונטה" מריו סימארו ומרלן פבלה נבחרו להיכנס לנעליהם. סימארו קיבל את התפקיד הראשי ב"האחים דל מונטה", לאחר שהבטיח לקברניטי "טלמונדו" שההתנהגות הבעייתית שהפגין בצילומי הטלנובלות הקודמות בכיכובו ("ים של אהבה", "בגידה" ו"תשוקת הנצים") לא תחזור על עצמה. אבל לפי הפרסומים בכלי התקשורת, גם הפעם סימארו בחר שלא להתנהג בהתאם...

מתחים בין סימארו לבין צוות השחקנים וההפקה, החלו להיווצר כבר בימים הראשונים של הצילומים. TvyNovelas דיווח כי אחת הפרשיות ההזויות שקרו עם סימארו במהלך הצילומים, עסקה לא פחות ולא יותר מאשר ב... כובע בוקרים. כן, אותו הכובע שהאחים דל מונטה מרבים לחבוש בזמן שהם רוכבים על הסוסים בחווה או מבצעים את מטלות המשק. סימארו החליט שהוא לא מתכוון להסיר את הכובע מעל לראשו באף סצינה, גם לא בסצינות מיטה אינטימיות שבהן הוא לא צריך ללבוש דבר... במאי הטלנובלה שב ודרש מסימארו להוריד את הכובע, אך הוא נשאר בשלו וסירב בתוקף להסירו.

המפיקים החליטו להבליג על פרשיית הכובע, אך בהמשך הם נתקלו בדרישות נוספות, שונות ומשונות, מצידו של סימארו בנוגע לתסריטים ולצילומי הסצינות. באחד הימים, בזמן שסימארו צילם סצינה עם מרלן פבלה, הוא התמוטט לפתע על הרצפה ועורר בהלה גדולה. לאחר דקות ספורות סימארו התאושש והצילומים התחדשו, אך כעבור זמן קצר הוא שוב התעלף להפתעת כולם. המקרה הזה חזר על עצמו מספר פעמים, וגורמים שונים בהפקה טוענים שההתעלפויות שלו היו מזוייפות. לדבריהם, סימארו ביים אותן משתי סיבות - כדי לאלץ את הבמאי לבצע את השינויים שביקש, וכדי למשוך תשומת לב.

אבל בין אם ירצה ובין אם לא, ב"האחים דל מונטה" סימארו חולק את אור הזרקורים עם ארבעה שחקנים מצויינים: חוסה לואיס רסנדס (חוסה), ג'ונתן איסלאס (לוקאס), אסקיאל מונטאלט (פדרו) ופביאן ריוס (גספאר). את חוסה, שחקן ודוגמן מקסיקני בן 33, אנחנו מכירים היטב מטלנובלות מצליחות כמו "זיקיות", "שיכורה מאהבה" ו"כואב הלב", וגם מתפקידים קטנים ב"הזר", "אם חורגת", "כיתה 406" ו"בדרך אל האושר". בשנת 2003 חוסה יצג את מקסיקו בתחרות מר עולם, וסיים במקום הרביעי.

את האח הצעיר במשפחת דל מונטה, לוקאס, משחק ג'ונתן איסלאס, בן 32 ממקסיקו. איסלאס הוא שחקן יחסית אלמוני, ופגשנו אותו רק בתפקידים קטנים מאוד ב"מלאך ושטן" ו"התחלה חדשה". ג'ונתן, בחור ספורטיבי במיוחד, מתאמן מגיל צעיר בשחייה, החלקה על סקייטים וקראטה, אוהב מאוד אופנועים וחובב מושבע של ספורט אקסטרים. לפני כשנתיים שמו של ג'ונתן נקשר בשמה של השחקנית דנה גרסיה ("בגידה", "מישהו צופה בך"), אז טענו מגזיני הרכילות שהשניים מנהלים מערכת יחסים זוגית. דנה וג'ונתן שומרים עד היום על עמימות בנושא, ולא ברור האם היו דברים בגו.

אסקיאל מונטאלט, שמגלם ב"האחים דל מונטה" את פדרו, הוא שחקן ספרדי בן 34. מאז שכף רגלו דרכה בארצות הברית, הבחור לא מפסיק לעבוד - הוא שיחק את כריסטיאן ב"מלאך ושטן", חיימה ב"מלכת הדרום" וגם קפץ לביקור בטלנובלות "אהבה נושכת" ו"זהות אבודה". פביאן ריוס (גספאר), שחקן קולומביאני בן 31, שיחק בתפקיד מרכזי ב"אין שטוחות בגן עדן", וממש לאחרונה הוא התחיל להופיע גם בפרקים של "לאהוב את לולה" בתור אנחל. בימים אלו ריוס משחק בטלנובלה חדשה בשם Corazón Valiente, לצידם של חוסה לואיס רסנדס ואיילין מוחיקה ("החלטות", "מרינה").

אז מי הוא האח המועדף עליכם מבין האחים דל מונטה? מי לדעתכם החתיך ביותר, ומי השחקן הכי מוכשר? שתפו אותנו בתגובות, ושתהיה לכם המשך צפייה נעימה!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

מי חוגג החודש יום הולדת?

2 באפריל, 2012

חג אביב שמח, חברים! ביום שישי נשב כולנו לשולחן הסדר, נקרא בהגדה ונציין את היציאה מעבדות לחירות. אנחנו כבר מרגישים את ניחוחות התבשילים באוויר, ואתם? בשביל מספר כוכבי טלנובלות וסדרות קוריאניות, חודש אפריל מסמל גם את החגיגה האישית שלהם: יום ההולדת. אז למי מגיע החודש מזל טוב?

5.4.80 - דוד צ'וקארו (32)

השחקן הארגנטינאי דוד צ'וקארו ("מישהו צופה בך"), יחגוג החודש את יום הולדתו ה-32. צ'וקארו החל את דרכו המקצועית בתפקידי אורח קטנים ב"פלוריסיינטה", "חיים שלי", "כמעט מלאכים" ו"אלמה פיראטה". לאחר מכן, הוא נסע לארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות, ארצות הברית, ושם החל לשחק בטלנובלות של "טלמונדו". אחרי שכיכב ב"מישהו צופה בך", צ'וקארו השתתף גם בגרסה האמריקאית של "למראית עין" בתפקיד לאונרדו. לפי השמועות, בהמשך השנה דוד יככב בטלנובלה חדשה בשם Reflejos del Alma, שתהיה בעצם רימייק של "טלמונדו" לטלנובלה הארגנטינאית הבלתי נשכחת, "פנינה שחורה". צ'וקארו צפוי לגלם את הדמות של גבריאל קוראדו, בעוד אליזבת גוטיירס (האקסית של וויליאם לוי) תשחק את הדמות של אנדריאה דל בוקה. הולך להיות מעניין...

9.4.77 - פביו די תומאסו (35)

אולי חלקכם לא זוכרים, אבל הפעם הראשונה שראינו את פביו די תומאסו על המסך הייתה ב"קשר דם", שם הוא שיחק בתפקיד קטן כחוויאר, בחור צעיר ויפה תואר שניהל רומן עם לופה. אחרי "קשר דם", פביו שיחק גם בטלנובלה "לב אמיץ" בתור לאוטרו, ומשם הוא נשלח ישירות לעונה השנייה של "פלוריסיינטה", כדי להחליף את חואן חיל נאברו בתפקיד הגלאן. ב"פלוריסיינטה", פביו קיבל את התפקיד הראשי הראשון שלו ושיחק את מקסימו אאוגוסטו קלדרון דה לה הוז'ה, או בקיצור - הרוזן מקריקוראגן! לאחר מכן, פביו שיחק בתפקידים מרכזיים גם ב"חואניקה הרווקה" ו"חיים גנובים". להזכירכם, "חיים גנובים" עלתה אתמול להקרנה בלעדית באתר, ואתם מוזמנים לצפות שם בפביו בתפקיד אוקטביו, אחיו של באוטיסטה (פקונדו ארנה).

26.4.81 - מריאנה שימנס (31)

מריאנה שימנס ("ללא ספק", "7 נשים", "אמריקה"), מפתיעה אותנו כל פעם מחדש בטלנובלה הברזילאית "מעבר לים", שמשודרת בימים אלו בערוץ ויוה. הזוגיות הטלוויזיונית שלה ושל ריינלדו ג'יאנקיני (פרדי) כובשת את המסך, וחברת "גלובו" החליטה שהיא רוצה לראות אותם שוב ביחד. מריאנה וריינלדו לוהקו לטלנובלה חדשה בשם Guerra dos Sexos ("מלחמת המינים"), רימייק לטלנובלה ברזילאית מצליחה משנות השמונים. צילומי הטלנובלה יחלו בחודש יוני הקרוב, ומריאנה הביעה בפני התקשורת הברזילאית את התרגשותה מהפרויקט החדש. "קלרה ב"מעבר לים" הייתה אחת הדמויות הכי טובות ששיחקתי בקריירה שלי, ואני חבה תודה גדולה לתסריטאי של הטלנובלה", אמרה מריאנה, "אני מתרגשת מאוד לקראת האתגר החדש שלפני". הטלנובלה החדשה תסמל כמובן גם את שובו של ג'יאנקיני למסך, וזאת לאחר שהוא נאלץ לקחת פסק זמן עקב מחלת הסרטן ממנה הוא מחלים.

ותגידו מזל טוב גם ל...

1.4.81 - פק יה ג'ין ("יורשת העצר") - תחגוג החודש 31.
12.4.62 - דיאנה קיחאנו ("האחים דל מונטה", "ויקטוריה", "האסירה", "חתולה פראית") - תחגוג החודש 50.
12.4.75 - קמילה מורגאדו ("לחיות את החיים", "אמריקה", "7 נשים") - תחגוג החודש 37.
16.4.48 - לאונור מנסו ("הנבחר", "קשר דם") - תחגוג החודש 64.
17.4.82 - יי שי יונג ("נשיקה מתוקה", "בחורים רעים") - תחגוג החודש 30.
21.4.85 - יי טה סונג ("נשיקה מתוקה", "בין כלב לזאב") - יחגוג החודש 27.
23.4.80 - מרג'ורי דה סוסה ("חתולה פראית", "לילות מריאנה") - תחגוג החודש 32.
28.4.63 - רוברטו מתאוס ("האחים דל מונטה", "לאהוב את לולה", "מלאך ושטן", "דונה ברברה", "אין שטוחות בגן עדן") - יחגוג החודש 49.
30.4.44 - סלבה אלמן ("גברים עם כבוד") - תחגוג החודש 68.
30.4.58 - גיירמו קפטיז'ו ("שקרים", "אשת הברזל", "מחר ולתמיד") - יחגוג החודש 54.

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully