יורשת העצר - על הסדרה

"יורשת העצר" היא דרמה רומנטית קלילה בכיכובם של קים טה הי ("אייריס") וסונג סונג הון, שניים מכוכביה הגדולים של קוריאה כיום.

  • יורשת העצר
ויוה
ויוה

סול היא סטודנטית צעירה להסטוריה, שעובדת במספר עבודות כדי לממן את לימודיה. היא מאוהבת במרצה שלה וחולמת לחוות עמו סיפור אהבה מהאגדות, שבו היא הופכת לנסיכה שלו. היא אינה יודעת שחלומה עומד להתגשם... בחלקו...

הא יונג הוא נכדו היחיד של יו"ר קבוצת "דה האן", אחד התאגידים הגדולים בקוריאה. הוא יודע מגיל צעיר כי לסבו אין כל כוונה להוריש לו את רכושו ולכן הפך לדיפלומט מוערך ומצליח בזכות עצמו. בסתר ליבו, הא יונג עדיין מקווה שסבו ישנה את דעתו, אך תקוותיו נגוזות כשזה מחליט לתרום את הון המשפחה למטרה נעלה: השבת מוסד המלוכה למדינה. הא יונג אינו יודע את נפשו, במיוחד כשסבו שולח דווקא אותו למצוא את הצאצאית האחרונה למשפחת המלוכה, הלוא היא סול.

חייה של סול משתנים ברגע והיא מתקשה להתמודד עם מעמדה החדש כיורשת העצר של דרום קוריאה. סבו של הא יונג מבקש ממנו לסייע לה ולדאוג לחינוכה מחדש, ובעיקר - להפוך אותה מפשוטת עם לנסיכה אמיתית. הא יונג מסרב, אך נענה לבסוף לבקשת סבו כשהוא מחליט בד בבד להילחם על הירושה.

סול עוברת לארמון ומתחילה את חייה החדשים בליוויו הצמוד של הא יונג. השניים מבלים זמן רב יחד וכעבור זמן מה הא יונג מוצא עצמו במצב רגיש: הוא מסייע לאישה שעתידה לגזול ממנו את הונו, אך הוא גם תומך באישה שבה התאהב.

שודר בערוץ ויוה פלוס.

16 פרקים, דרום קוריאה, 2011

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully