בלוג ויוה - מרץ

ראיון עם סונג סונג הון, כוכב "יורשת העצר", מאחורי הקלעים של "אהבה אסורה", ואילו סדרות בדרך אלינו?

  • בלוג
ויוה

רכילויות וחדשות חמות מעולם הטלנובלות

29 במרץ, 2012

איך קיבאנץ' טטליטו קשור למקרה רצח באלג'יריה? מה יש לוויליאם לוי להגיד על תמונות העירום שלו? ואיזה שחקן מ"הנבחר" מתוודה: "הייתי הילד הכי מוזר בבית הספר"? כל התשובות - בפוסט הבא.

סיבת הרצח? קיבאנץ' טטליטו. "א-נהאר", העיתון המוביל בלבנון, מדווח כי באלג'יריה נעצר אדם בחשד שרצח את בתו בת ה-16 לאחר שמצא בטלפון הסלולרי שלה תמונות של קיבאנץ' טטליטו, כוכב "אהבה אסורה" ו"מנקשה וחליל". זו לא הפעם הראשונה שקיבאנץ' מוצא את עצמו במוקד סכסוכים משפחתיים: בעבר פורסם בכלי תקשורת ערביים על מקרים שבהם גברים מצאו תמונות של קיבאנץ' טטליטו בטלפונים הסלולרים ובמחשבים של נשותיהם, וכעונש התגרשו מהן. אם כל החשדות יתאמתו, הרי שמדובר הפעם באירוע קשה וחמור במיוחד. בעיתון דווח כי לפני מספר ימים מצא האב האלג'ירי בטלפון הסלולרי של בתו תמונות של קיבאנץ' טטליטו, שנחשב לכוכב גדול מאוד בעולם הערבי, וכן של מספר שחקנים אמריקאים. לפי החשד, האב החליט להרוג את בתו והחל לתכנן את הרצח בקפידה. הוא שלח את אשתו השנייה ואת ילדיה לישון מחוץ לבית, ואז רצח את בתו בעזרת סכין מטבח. לפי הדיווח, לאחר ביצוע הרצח התקשר החשוד למשטרה והסגיר את עצמו.

העונה ה-14 של "רוקדים עם כוכבים" נכנסה לשבוע השני שלה, ווויליאם לוי מסתמן כאחד הפייבוריטים, הן של הצופים והן של השופטים. וויליאם והרקדנית שהוצמדה אליו, שריל בורק (שבעונות הקודמות רקדה בין השאר עם רוב קרדשיאן וג'ילס מאריני מ"אחים ואחיות", וזכתה פעמיים במקום הראשון בתחרות), סיימו את השבוע הראשון עם ניקוד מכובד של 24 נקודות, והשבוע הם קיבלו 25 נקודות. וויליאם זוכה להתעניינות רבה בתקשורת האמריקאית, במיוחד בגלל תמונות העירום המפורסמות שלו, מתוך קמפיין להלבשה תחתונה שאליו הוא הצטלם לפני מספר שנים. בתמונות, שצפו ועלו ממעמקי הרשת, מצולם וויליאם כשהוא לבוש בתחתונים שקופים בלבד, שלא משאירים שום מקום לדמיון... בראיון משותף, שריל הפתיעה את וויליאם כשהודתה שהיא "עשתה שיעורי בית" וצפתה בתמונות החושפניות שלו עוד בטרם התחילו החזרות, וויליאם אמר בחיוך שלמזלו, אין לו במה להתבייש.

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

לכתבה המלאה

השחקן לוסיאנו קאסרס מגלם ב"הנבחר" את דויד, עורך דין מופרע ואובססיבי שיעורר מהומות רבות ככל שהסדרה תלך ותתקדם. בראיון לעיתון La Razon, הודה לוסיאנו שבילדותו הוא היה אאוטסיידר מוחלט, ובחר להקדיש את כל זמנו ומרצו למשחק בתיאטרון במקום להשתלב בחברת בני גילו. "הייתי הילד הכי מוזר בבית הספר. לא היו לי חברים, רק אחד שהכרתי אותו עוד מהגן, ועד היום אנחנו בקשר", הוא מספר, "בגיל 11 התחלתי לשחק בתיאטרון, והלכתי לבית הספר אך ורק בשביל ללמוד. לא הייתי בנשף הסיום, וגם לא בטקס קבלת תעודות הגמר". 17 שנים אחרי, קאסרס יכול לנשום לרווחה ולקטוף את פירות ההשקעה שלו: אחרי השתתפותו ב"הנבחר", הוא קיבל תפקיד ראשי בטלקומדיה ארגנטינאית חדשה בשם Graduados, שמככבת בימים אלו בטבלאות הרייטינג.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

החל מ-1 באפריל: "חיים גנובים" באתר ויוה

26 במרץ, 2012

אוהבי פקונדו ארנה, טלנובלות ארגנטינאיות וסדרות מתח בכלל - יש לנו בשורה מאד משמחת! "חיים גנובים" (Vidas Robadas), הטלנובלה הארגנטינאית הבלתי נשכחת בכיכובו של פקונדו ארנה ("בובה פראית", "חיים שלי") - חוזרת להקרנה בלעדית, רק באתר ויוה, החל מ-1 באפריל!

פקונדו שלנו גרם לנו להתאהב בו ב"בובה פראית" ולהתגלגל מצחוק ב"חיים שלי". ב"חיים גנובים" אנחנו הולכים להיחשף לצד האחר שלו, המחוספס והרציני יותר. למי שלא צפה בסדרה כששודרה בערוץ ויוה, נספר שמדובר בטלנובלה מותחת וסוחפת, שזכתה להצלחה גדולה כששודרה בארגנטינה. "חיים גנובים" זכתה ב-8 פרסי "מרטין פיירו" היוקרתי, כמו גם במספר פרסי "קלרין", ביניהם הפרס לדרמה היומית הטובה ביותר לשנת 2008.

בצוות השחקנים המשובח של "חיים גנובים", תוכלו למצוא גם את מוניקה אנטונופולוס ("הנבחר"), סולדד סילביירה ("מישהו שומר עלי"), חואן חיל נבארו ("גברים עם כבוד"), חורחה מארלה ("דרך הלב"), וירחיניה אינוצ'נטי ("גברים עם כבוד"), סילביה קוטיקה ("קוראים לזה אהבה", "צ'אמפס 12"), אדריאן נבארו ("מונטה כריסטו"), פביו די תומאסו ("פלוריסיינטה", "חואניטה הרווקה"), ברנדה גנדיני ("דייט בליינד", "פלוריסיינטה"), ארתורו בונין ("המורדים"), רומינה ריצ'י ("קשר דם"), לודויקו די סנטו ("הנבחר") ופטריסיו קונטררס ("הנבחר").

פקונדו ארנה משחק ב"חיים גנובים" את באוטיסטה, אנתרופולוג במקצועו ששכל את אשתו בתאונת דרכים קטלנית. באוטיסטה מוצא את עצמו מעורב בפרשיית סחר בנשים, והוא משקיע את כל מאודו במאבק בתופעה הזו. במקביל, הוא חווה סיפור אהבה גדול ומלא תשוקה עם אנה, בתו של איש עסקים מושחת ורב עוצמה שאחד מעסקיו האפלים הוא הסחר בנשים. ואם הרומן לא מסובך מספיק - אנה היא גם אשה נשואה הסובלת מהתעללות מצד בעלה העובד אצל אביה.

באוטיסטה, שמתחיל לחקור לעומק את הדברים, מגלה לאט לאט סודות איומים. במקביל, הרומן שלו ושל אנה הולך ומתחזק, והוא נאלץ להתמודד עם האמת המרה אודות משפחתה של האישה שהוא אוהב. באוטיסטה ואנה ייאלצו להתגבר על סכנות רבות ולהילחם כנגד המזימות האפלות של הסובבים אותם.

ל"חיים גנובים" צולמו כ-134 פרקים. מדי שבוע נעלה לאתר כ-6 פרקים - פרק בכל יום בשבוע ואחד נוסף ביום חמישי לקראת סוף השבוע. המון רגעי אהבה, מתח, מיסתורין ותשוקה מחכים לכם בטלנובלה הזו, אז אל תחמיצו - "חיים גנובים", בלעדי לאתר ויוה!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

תגידו אניונג האסיו לסונג סונג הון

22 במרץ, 2012

הערב ישודרו פרקי הבכורה של הסדרה הקוריאנית החדשה, "יורשת העצר" בערוץ ויוה פלוס, ואנחנו רוצים להציג בפניכם את סונג סונג הון, השחקן הראשי בסדרה, שהוא אחד הכוכבים הגדולים בקוריאה בימים אלו. הוא בן 35, נולד בסיאול, עיר הבירה של דרום קוריאה, ומחזיק ברזומה עשיר של סדרות וסרטי קולנוע מצליחים. הערב, אתם תפגשו את סונג סונג הון בפעם הראשונה על המסכים בישראל בסדרה "יורשת העצר", בה מככבת לצידו קים טה הי שחוזרת אלינו לאחר מנוחה קצרה מ"אייריס".

בראיון לסוכנות הידיעות הקוריאנית Yonhap News, סיפר סונג סונג הון על שגרת הצילומים הדחוסה והמתישה של "יורשת העצר". "באותו היום שבו שודר פרק הסיום בקוריאה, צילמנו אותו עד 18:00 אחה"צ", הוא מגלה, "ומיד לאחר מכן הייתה לנו מסיבת סיום. למרות שלא שתיתי הרבה אלכוהול, הייתי פשוט מרוסק, כנראה בגלל שהייתי עייף מאוד. הסוכן שלי הכניס אותי למכונית ולקח אותי הביתה, ואחר כך הוא סיפר לי שלקח לו שעה להעיר אותי כשהגענו. למחרת קמתי ב-7 בבוקר, כנראה בגלל שהתרגלתי לישון מעט מאוד במהלך החודשיים האחרונים".

אתה מצטער על כל מה שהחמצת במהלך החודשיים האינטנסיבים שבהם צולמה הסדרה?
"אם לדבר בכנות, היו רגעים שעלתה בי המחשבה: 'אנחנו לא נצליח לסיים בזמן את צילומי הפרק הזה'. ימי הצילום היו כל כך לחוצים... אבל אני שמח מאוד שהצלחנו לסיים את הסדרה ללא בעיות. כמובן, יש דברים שחבל לי שפספסתי, אבל הדמות ששיחקתי, ובכלל הסדרה עצמה, הסבו לי הנאה והתרגשות. אני חושב שכל החוויה הזו היא נכס גדול בשבילי".

אתה ידוע כשחקן דרמטי ורציני. למה בחרת דווקא עכשיו לשחק בסדרה רומנטית, קלילה ומצחיקה כמו "יורשת העצר"?
"לאחרונה באמת לקחתי תפקידים "כבדים", כמו בסדרה "ממזרח לעדן" או בסרט "מחר טוב יותר". אנשים מסביבי התחילו להגיד לי שהם מתגעגעים לצד המצחיק שלי. בדיוק אז קיבלתי את ההצעה לשחק ב"יורשת העצר", קראתי את התסריטים של פרקים 1-4 והם היו כל כך מעניינים. כמובן שאז לא ידעתי שהתסריטים לפרקים המתקדמים יותר יגיעו תמיד באיחור (צוחק). אמנם היה קשה מאוד לעמוד בימי הצילום הלחוצים, אבל הדמות שלי הייתה כל כך כייפית והיה לי מרגש לשחק אותה".

היו שמועות שהרומן בין דמותך (הא יונג) וזו של קים טה הי (סול) גלש גם אל מחוץ למסך. האם התאהבתם זה בזו גם בחיים האמיתיים?
"אם אנשים חושבים ככה, זה כנראה בגלל כישרון המשחק המצוין שלנו (צוחק). לקים טה הי ולי היה מאוד נוח ביחד, והזוגיות שלנו הייתה מהנה ומרגשת ממש כאילו היא אמיתית. ההתנהגות השובבית והילדותית של הא יונג כלפי סול מאוד הזכירה לי את עצמי, אבל במציאות אני בן אדם קצת יותר אגרסיבי כשזה נוגע לדייטים. לפעמים הרגשתי מתוסכל מההתנהגות הפסיבית של הא יונג כלפי סול".

סונג סונג הון מספר שהתפנית הגדולה בקריירת המשחק שלו התרחשה אחרי שחרורו מהצבא. "כשסיימתי את השירות הצבאי שלי, כל הגישה שלי השתנתה", הוא מודה, "בעבר, הייתי מקבל תסריט ופשוט משחק כמו מכונה. כיום אני כל הזמן חושב מה אני יכול לעשות מלבד לשנן את השורות שכתובות בתסריט, ואיך אני יכול לגרום להנאה גדולה יותר אצל המעריצים שלי. כשאני מקבל מכתב ממעריצה שגרה בחוץ לארץ, וכותבת לי שבזכותי היא הכירה את קוריאה והתאהבה בה, אני מבין פתאום את ההשפעה של הגל הקוריאני. אני רוצה לשחק לא רק כי זו הקריירה שלי, אלא גם כמשהו שגורם לי ולאחרים להנאה. עדיין יש כאלו שנותנים הערות על יכולות המשחק שלי, ואני יודע שאני צריך להשקיע מאמץ תמידי כדי לשפר אותו".

אתה מפחד שיום אחד תאבד את הפופולריות שלך, לטובת כוכבים צעירים ויפים יותר?
"מהרגע שהתחלתי לשחק, הכנסתי לעצמי לראש שאסור לי להתעסק בפופולריות. כמובן שאני בן אדם, ולהיות פופולרי זה הרבה יותר כיף מאשר לא להיות. אבל אני יודע טוב מאוד שאני לא אוכל להיות כוכב לנצח. כששיחקתי עם יי סון ג'ה (דונג ג'ה ב"יורשת העצר", המלך יונג ג'ו ב"המלך סאן"), ראיתי את התשוקה הענקית שיש לו למשחק, וזה היה נפלא בעיניי. הבנתי שאני רוצה להיות כמוהו".

עכשיו, כשהוא נח בין פרויקטים, לסונג סונג הון סוף סוף יש זמן לעצמו. "בזמני הפנוי אני בדרך כלל מבלה עם החברים שלי או מתאמן", הוא מספר, "אני משחק גולף מפעם לפעם, אבל אני לא טוב בזה. החיים שלי מאוד משעממים" (צוחק).
ומה עם חתונה? "אני רוצה להקים משפחה, אבל זה לא כזה פשוט. אין לי חברה כרגע... אבל אולי הנשמה התאומה שלי תופיע פתאום, ואז אני אנשא לה", הוא מבטיח.

אל תפספסו את פרקי הבכורה של "יורשת העצר", היום ב-19:00 רק בערוץ ויוה פלוס.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

כוכבי הטלנובלות מצייצים

18 במרץ, 2012

כוכבי הטלנובלות ממשיכים לכבוש את הטוויטר, לצייץ יום וליל ולספק לנו הצצה נדירה לחייהם. והשבוע, וויליאם לוי מצייץ מחדר החזרות של "רוקדים עם כוכבים", קאלו ריברו ("הנבחר") ומארק תאצ'ר ("אהבה מנצחת") יוצאים למתקפה נגד הפפראצ'י, וגם תעלומה - מי השאיר לסנדרה אצ'ווריה ("אל קלון") פתק מאיים בחדר ההלבשה?

וויליאם לוי רוקד עם כוכבים! מחר ישודר ברשת ABC האמריקאית הפרק הראשון בעונה ה-14 של ריאליטי הריקודים המפורסם - "רוקדים עם כוכבים" (Dancing With The Stars). העונה, אחד המתמודדים הוא לא אחר מוויליאם לוי, שבפעם הראשונה ישתתף בתוכנית פריים-טיים מובילה בארצות הברית. מול וויליאם יתחרו, בין השאר, השחקנית מליסה גילברט ("בית קטן בערבה"), שחקנית הטניס מרטינה נברטילובה, סטיב ארקל המפורסם מ"אריזה משפחתית" - השחקן ג'ליל וייט, ג'ק ואנגר ("היפים והאמיצים", "מרלוז פלייס") ועוד. לוויליאם מצפה תחרות קשה, והחזרות כבר בעיצומן... "חשבתי שלרקוד זה קל", צייץ וויליאם המותש מחדר החזרות, "אבל היום גיליתי שזה קשה יותר מכל ספורט אחר... ואוו!".

קאלו ריברו עברה כברת דרך משמעותית מאז השתתפה ב"צ'אמפס 12". בימים אלו תוכלו לראות אותה בערוץ ויוה בטלנובלה "הנבחר", ואנחנו יכולים לגלות לכם שהיא כבר מצטלמת לטלנובלה חדשה בשם Dulce Amor, בה מככבים סבסטיאן אסטבנז ("הירושה"), חואן דרטס ("אני צועני") ולאורה נובואה ("גברים עם כבוד"). לאחרונה פורסמה ידיעה במגזין Paparazzi שעוררה את זעמה של השחקנית. ב-Dulce Amor, דמותה של קאלו מנהלת רומן סוער עם דמותו של חואן דרטס, שמבוגר ממנה ב-23 שנה. לדברי המגזין, במציאות חיי האהבה של קאלו לא שונים מבסדרה. בידיעה הופיע ציטוט של קאלו (לא נגענו!): "תמיד היו איתי גברים מבוגרים, אפילו כאלה שגדולים ממני ב-12 שנה. למזלי, מעולם לא גיליתי שהם נשואים או שיש להם משפחה, כי אז זה יכל להיות איום ונורא". קאלו מיהרה לצייץ הכחשה גורפת לפרסום הזה: "מה זו הפאקינג ידיעה הזו?", צייצה קאלו בעצבים, "מעולם לא שוחחתי עם פפראצ'י".

סנדרה אצ'ווריה, כוכבת "אל קלון" ובקרוב מאוד גם "כוחו של גורל", ממשיכה להיות עסוקה מאוד. לאחרונה היא נבחרה לתפקיד הפרזנטורית החדשה של חברת מוצרי הטיפוח "ניוטרג'ינה". אתמול הצטלמה אצ'ווריה לקמפיין הטלוויזיוני של החברה, והעלתה לטוויטר שלה תמונות בלעדיות מתוך צילומי הקמפיין. בנוסף, בימים אלו אצ'ווריה מצטלמת לטלנובלה חדשה של "טלמונדו" שנקראת Relaciones Peligrosas, שבה משחקת גם אנה לאייבסקה ("לאהוב את לולה", "אויבת יקרה"). לפני ימים ספורים צייצה אצ'ווריה וסיפרה שאדם אלמוני השאיר לה פתק חשוד ליד תא ההלבשה שלה, בזה הלשון: "אני יודע מה עשית בטלנובלה האחרונה שלך" (בסגנון "אני יודע מה עשית בקיץ האחרון", שמו של סרט אימה ידוע). עד לרגע זה לא ידוע מי כתב את הפתק המיסתורי ומה בדיוק הוא יודע שאנחנו לא...

ונסיים עם מארק תאצ'ר, שהוא לא רק אלונסו מ"אהבה מנצחת" אלא גם המנחה של La Voz, הגרסה המקסיקנית של The Voice. החשיפה הרבה לה הוא זוכה בתקופה האחרונה היא אולי הסיבה לכך שבשבועות האחרונים הוא נמצא במוקד תשומת הלב של מגזיני הרכילות שמנהלים, לדבריו, מסע הכפשה נגדו. לאחרונה פורסמו שמועות שתאצ'ר בוגד בבת הזוג שלו, ססיליה גליאנו (גרושתו של סבסטיאן רולי), ושהוא מנהל רומן מהצד עם השחקנית ונסה אריאס, שמשחקת לצידו בטלנובלה החדשה Abismo De Pasión. תאצ'ר, שמכחיש את השמועות בתוקף, צייץ: "זה עצוב שמגזינים כמו Tv Notas הורסים כל הזמן חיים של אנשים עם השקרים שלהם, ושדמעות של אחרים ממלאות להם את הכיס ומשמחות אותם. זה בלתי מתקבל על הדעת".

עד כאן להפעם. צוויץ צוויץ לכולם!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"כוחו של גורל" - בקרוב בערוץ ויוה

15 במרץ, 2012

הטלנובלה המקסיקנית המצליחה ביותר בשנה החולפת בדרכה למסך שלנו. אנחנו מדברים, כמובן, על "כוחו של גורל" (La Fuerza del Destino). סדרת הלהיט תשודר החל מ-19 באפריל בערוץ ויוה, במקום "אווה לונה". רק לאחרונה סיפרנו לכם בבלוג ש"כוחו של גורל" זכתה בפרס הטלנובלה הטובה ביותר בטקס פרסי הטלוויזיה השנתי של מקסיקו, TvyNovelas. זה לא הפרס היחיד שהיא קטפה - היא גם זכתה בפרס הטלנובלה הטובה ביותר לשנת 2011 מטעם איגוד כתבי הבידור הלטיני בארה"ב. "כוחו של גורל" הגיעה להישגים מצוינים גם בגזרת הרייטינג, ופרק הסיום שלה ריתק למסך מיליוני צופים בעת שידורו בערוץ Univision.

ב"כוחו של גורל" מככבים דוד ספדה ("אשת הברזל", "כישוף") וסנדרה אצ'ווריה ("אל קלון", "מרינה"). אצ'ווריה, שפרצה בגדול בעקבות תפקידה כחאדה ב"אל קלון", זכתה בפרס השחקנית הטובה ביותר על משחקה ב"כוחו של גורל" והיא אף מבצעת את שיר הנושא של הסדרה ביחד עם הזמר מרק אנתוני. בצוות השחקנים תמצאו גם את גבריאל סוטו ("כישוף", "אויבת יקרה", "האמת הסמויה"), חואן פררה ("ים של אהבה", "תשוקות", "רבלדה"), מרסלו קורדובה ("כישוף", "ים של אהבה", "תשוקות", "הזר") ועוד.

עלילת "כוחו של גורל" מתחילה כשאיוואן (דוד ספדה) היה בן 14. אביו, חואן (חואן פררה), איש עשיר ובעל השפעה, סירב להכיר בו כבן ואיים עליו ועל אמו, אליסיה. לפרנסתה, נאלצה אליסיה לעבוד כמשרתת בבית משפחת לומלי - לוקרסיה, בעלה ושתי בנותיהם, מריפס ולוסיה (סנדרה אצ'ווריה). לוסיה ואיוואן הפכו לחברים טובים מאוד, אך איוואן לא ידע כי לוסיה מאוהבת בו בסתר.

השנים חלפו, ואיוואן בן ה-19 התאהב במריפס, אחותה של לוסיה. השניים ניהלו רומן סוער ומריפס נכנסה להריון. כשלוקרסיה גילתה זאת, היא שלחה אנשים להתנכל לאיוואן. כשאחד התוקפים נהרג, משכנעת לוקרסיה את איוואן שהוא האשם במותו ושעליו לברוח ומהר. בזמן שהוא התארגן לבריחה, בנוסף לכל הצרות, הוא התבשר על מות אימו. איוואן ברח לארה"ב, שם פגש איש עסקים עשיר בשם אנתוני ששינה את חייו.

11 שנים נוספות חלפו, ואנתוני מורה לאיוואן לחזור למקום הולדתו ולהתעמת עם האנשים שעשו לו עוול. שובו של איוואן לא הולך להיות פשוט כלל וכלל - הוא ייתקל ברשת סבוכה של שקרים, במיוחד לגבי בנו שנעלם ביום הולדתו מבלי להשאיר עקבות. בתוך כל הכאוס הגדול הזה, תהיה בחייו של איוואן נקודת אור אחת ויחידה - לוסיה, אחותה הקטנה של אם בנו והאישה שמאוהבת בו מאז ומתמיד.

"כוחו של גורל" (102 פרקים) - החל מ-19 באפריל, ערוץ ויוה.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

וויליאם לוי חוזר לערוץ ויוה

12 במרץ, 2012

שמחה רבה, שמחה רבה, אביב הגיע, וויליאם בא! וויליאם לוי ("אהבה מנצחת") וז'קלין ברקמונטס ("אין טיפשות בגן עדן") חוזרים בקרוב לכשף לנו את מסך ערוץ ויוה. הטלנובלה "כישוף" (Sortilegio) היא טלנובלה אהובה ומצליחה ששודרה בערוץ ויוה לפני כשלוש שנים. מדובר בסדרה לוהטת עם כל היפים והיפות של עולם הטלנובלות. אנחנו יודעים שהתגעגעתם ולכן רשמו לפניכם ביומן: "כישוף" תשודר בערוץ ויוה החל מ-8 באפריל, מדי ערב ב-18:10, ותחליף את "הכל בשביל האהבה".

"כישוף", בת 90 הפרקים, זכתה בשנת 2010 במספר פרסים, ביניהם פרס "בראבו" לשחקן הטוב ביותר לוויליאם לוי, ופרס "טי.וי.אי נובלאס" לרשע המוצלח בטלנובלה לדוד ספדה ("אשת הברזל"). בנוסף לספדה, לוי וברקמונטס, ברשימת השחקנים הנוצצת של "כישוף" נמצאים גם גבריאל סוטו ("אויבת יקרה", "האמת הסמויה"), חוליאן חיל ("אווה לונה"), וונדי גונזלס ("שקרים"), מרסלו קורדובה ("הזר", "ים של אהבה", "תשוקות") ועוד.

הסיפור של "כישוף" מתחיל בפציעתו של אלחנדרו (וויליאם לוי) בתאונת דרכים קשה. כשאלחנדרו חוזר לאחוזה המשפחתית לאחר שאיבד את זכרונו, הוא מגלה שהוא נשוי למריה חוסה (ז'קלין ברקמונטס). אלחנדרו לא יודע שגם התאונה וגם "נישואיו" למריה חוסה הם חלק ממזימה אותה רקם אחיו ברונו (דוד ספדה). ברונו השתמש בשמו של אלחנדרו כדי להינשא למריה חוסה, נערה ענייה ותמימה אותה אלחנדרו מעולם לא פגש, ולאחר מכן הזמין את חיסולו כדי שמריה חוסה תירש את כספו והוא יקבל אותו כבעלה החוקי. למזלו של אלחנדרו תכניותיו של ברונו משתבשות כאשר שני כפריים טובי לב מצילים את חייו.

למרות ההסברים על אבדן הזיכרון והטראומה שהאנשים הקרובים לאלחנדרו נותנים לו, הוא מרגיש שמשהו אינו כשורה... הימים חולפים, ומריה חוסה מתחילה להתאהב באלחנדרו, וגם הוא מתחיל להרגיש אליה רגשות חזקים. היא משתוקקת לספר לו את האמת, אבל ברונו מאיים עליה שאם תדבר, הוא יפגע באנשים הקרובים לה ביותר, כולל באלחנדרו, הגבר שהפך לאהבת חייה.
ומה יקרה אחרי שהאמת תתגלה?

"כישוף" - החל מ-8 באפריל, חול המועד פסח, ערוץ ויוה.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"אהבה אסורה": מאחורי הקלעים

8 במרץ, 2012

היום ב-20:50 זה קורה - הטלנובלה הטורקית החדשה, "אהבה אסורה" (Aşk-ı Memnu), נוחתת בערוץ ויוה בכיכובו של קיבאנץ' טטליטו (חליל מ"מנקשה וחליל") ושורת כוכבים נוספים. הסדרה זכתה להצלחה מסחררת כששודרה בטורקיה החל מספטמבר 2008, עד כדי כך שבמקום להסתיים אחרי עונה אחת הוחלט להפיק עונה שניה ולהמשיך לשדר את הסדרה עד יוני 2010. אצלנו ישודרו כל 158 הפרקים כמקשה אחת ללא הפסקה בין העונות.

"אהבה אסורה" הופקה ע"פ קלסיקה ספרותית מפורסמת שנכתבה בשנת 1900 בידי הסופר הטורקי האליד זייה אושאקליגיל. האליד זייה כתב את "אהבה אסורה" בתקופה של האימפריה העות'מאנית, ומכאן ששם הסדרה הוא בטורקית עתיקה ולא בטורקית מדוברת של ימינו.

זו היתה הפקה מושקעת במיוחד כאשר כל פרק של "אהבה אסורה" צולם במשך שישה ימים. שני צוותי צילום עבדו במקביל על צילומי כל פרק, ובאותו הזמן שני תסריטאים עמלו מסביב לשעון כדי להספיק לכתוב את הפרקים הבאים. לאחר שהפרק צולם, נערך והוכן לשידור בטורקיה, הוא נשלח לאולפנים לדיבוב של יותר מ-10 שפות שונות! כן, "אהבה אסורה" שודרה בעשרות מדינות ברחבי העולם, בחלקן עם דיבוב לשפה המקומית. הסדרה שודרה בין השאר גם אצל שכנותינו מצרים ולבנון, בערב הסעודית, איראן, סלובניה, בולגריה, קרואטיה, יון, רומניה, סין, הונגריה ועוד.

התסריטים של "אהבה אסורה" לא תמיד עלו בקנה אחד עם הערכים השמרניים של טורקיה. כמו בישראל, גם בטורקיה יש רשות ציבורית שמפקחת על שידורי הטלוויזיה והרדיו, שנקראת RTÜK. אנשי RTÜK לא היו מרוצים מתכני הסדרה, ולא פעם גינו את המסופר בה ושלחו התראות לערוץ המשדר, Kanal D, בטענה שהסדרה פוגעת בערכי המשפחה. באחד מפרקי "אהבה אסורה" שודרה סצינת אהבה סוערת בין שתיים מהדמויות (כמובן שלא נגלה לכם מיהן). RTÜK כתבה דו"ח ארוך ומעמיק על אותה סצינה מדוברת, שזיכתה את הסדרה ברייטינג גבוה ועוררה הד גדול בטורקיה.

בזמן ששודר פרק הסיום של "אהבה אסורה" בטורקיה, הרחובות נצפו כשהם מרוקנים מאדם. לפי הנתונים שפורסמו, שלושה מתוך ארבעה אנשים שצפו בטלוויזיה באותו הערב, צפו בפרק הסיום של הסדרה. הזוגיות של קיבאנץ' (בהלול) וזוגתו בסדרה, ברן סאאת (ביחטר) נחרטה בלבבות הצופים, וזמן קצר לאחר סיום הסדרה השניים הוזמנו לתרום את קולם לסרט "צעצוע של סיפור 3", שבו הם דובבו, כמתבקש, את ברבי וקן. מאז, נעשו מאמצים להביא את קיבאנץ' וברן ביחד אל המסך הגדול, והפעם לא בתור דמויות מונפשות, אבל בינתיים כל הניסיונות עלו בתוהו. אנחנו בטוחים שגם אתם הולכים להתאהב בזוגיות שלהם בסדרה "אהבה אסורה" - אז אל תפספסו הערב את פרק הבכורה!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

הגלאנים הארגנטינאים חוזרים לערוץ ויוה

4 במרץ, 2012

הם חתיכים, הם מוכשרים ובקרוב הם ישובו אלינו למסך: לוסיאנו קסטרו, גונסלו הרדיה ומריאנו מארטינז, שלושת הגלאנים הארגנטינאים שאנחנו כל כך אוהבים, יחזרו בקרוב מאוד לערוץ ויוה. "אחים בדם" (Valientes), הטלנובלה הארגנטינאית המצליחה בכיכובם של השלושה, שודרה בערוץ ויוה לפני כשנתיים, וב-5 באפריל היא תחזור לסיבוב נוסף ותשודר במקום "בגידה", מדי ערב ב-23:20.

"אחים בדם" זכתה לרייטינג גבוה בזמן שידורה בארגנטינה, ואף קיבלה את פרס קלארין היוקרתי לדרמה היומית הטובה ביותר. ב-2010 היא זכתה בשישה פרסים נוספים במרטין פיירו - טקס פרסי הטלוויזיה הארגנטינאי, כולל בפרס הטלנובלה הטובה ביותר. מלבד קסטרו, הרדיה ומארטינז, מככבים בסדרה בת 210 הפרקים, גם השחקנים חולייטה דיאז ("אני צועני"), מרסלה קלוסטרבואר ("קטנטנות") וארנלדו אנדרה ("קוראים לזה אהבה", "אני צועני", "פיורלה" ועוד).

בעקבות ההצלחה של "אחים בדם" בארגנטינה, הופקה גרסה מקומית בספרד שנקראה אף היא Valientes. הגרסה הספרדית ירדה מהמסך לאחר 45 פרקים בלבד מכיוון שהרייטינג שלה היה נמוך. השחקן הארגנטינאי חוליאן חיל, שמוכר לנו מ"אווה לונה" ו"כישוף", שיחק בסדרה בתפקיד הראשי.

"אחים בדם" מספרת על מסע הנקמה של לאונרדו, סגונדו ואנסו, שהתייתמו מאב בצעירותם באשמתו של לאוראנו, בעל קרקעות עשיר וכוחני אשר גזל את רכושו של אביהם והוביל למותו. לאחר שבילו את שנות ילדותם במשפחות אומנה, מחליט לאו, הבן הבכור, לאחד בין האחים, לקנות את המוסך מול ביתו של לאוראנו ולהוציא לפועל את הנקמה בגבר שהרס את החיים שלו ושל משפחתו.

בזמן שהאחים תרים אחר הנקמה, הם מפתחים קשרים שמסתעפים מעבר למתוכנן. לאו מתאהב באלמה, אך אינו יכול לחשוף בפניה את זהותו האמיתית. במקביל, הוא מנסה לפתות את חואנה, בתו של לאוראנו, כחלק מתוכניתו. סגונדו, הבן האמצעי, מתאהב בבתו היפה של לאוראנו, איסבל, אבל היא בכלל חושקת באנסו, אחיו הצעיר. מה קורה כשהאהבה והשנאה מתערבבים?

"אחים בדם" - החל מ-5 באפריל, ערוץ ויוה.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

מי חוגג החודש יום הולדת?

1 במרץ, 2012

חודש חדש התחיל היום, וזה הזמן לבדוק אילו כוכבי טלנובלות וסדרות קוריאניות יחגגו החודש יום הולדת. אז למי מגיע מזל טוב?

2.3.75 - יי סו גיון (37)

את השחקן יי סו גיון אנחנו מכירים משתי סדרות קוריאניות מצוינות - "קופי פרינס", שם הוא שיחק את האן סונג הרגיש והמקסים, ו"פסטה", שם הוא גילם את היון אוק, השף הקשוח וכובש הלבבות. סוג יון, אשר החודש ימלאו לו 37, נשוי לשחקנית קוריאנית ולהם שני ילדים - האחד בן 3 והשני בן פחות משנה. חוץ מסדרות טלוויזיה, סו גיון שיחק גם בסרטי קולנוע רבים, והאחרון מביניהם, ששמו Helpless, ייצא לאקרנים בקוריאה ב-8 במרץ. בהקרנת VIP מיוחדת שנערכה בסיאול לפני מספר ימים, הגיעו שחקנים, זמרים ואנשי טלוויזיה רבים לצפות בבכורה בסרטו החדש של סו גיון. מתי הוא יחזור למסך הקטן? מסתמן שרק בשנה הבאה.

4.3.86 - פק מין יונג (26)

הרשו לנו להכיר לכם את השחקנית פק מין יונג, הכוכבת הראשית בסדרה הקוריאנית החדשה של ערוץ ויוה פלוס, "צייד עירוני". מין יונג, שתחגוג החודש את יום הולדתה ה-26, תשחק בסדרה את ננה, שומרת ראש במשכן נשיא דרום קוריאה אשר פוגשת ומתאהבת ביון סונג, אותו משחק יי מין הו ("בחורים רעים"). מין יונג משחקת בסדרות קוריאניות כבר מספר שנים, אבל את כותרות העיתונים היא כבשה רק לאחר השתתפותה ב"צייד עירוני", אז נודע שהזוגיות שלה ושל מין הו יצאה מהמסך גם לחיים האמיתיים, ובמשך מספר חודשים הם היו בני זוג. מין יונג זכתה בשנים האחרונות ביותר מ-6 פרסים על משחקה בסדרות קוריאניות, ובימים אלו היא כבר בוחנת הצעות לפרויקט הבא שלה.

15.3.44 - נבהאט צ'הרה (68)

הטלנובלה הטורקית החדשה, "אהבה אסורה", מתקרבת אלינו בצעדי ענק (הפרק הראשון ישודר בערוץ ויוה ב-8 במרץ), והחודש ימלאו 68 לאחת השחקניות הראשיות בסדרה - נבהאט צ'הרה. צ'הרה תשחק ב"אהבה אסורה" את פירדבס, אישה רודפת בצע שתעשה כל שביכולתה כדי להפריד בין בתה לגבר שהיא אוהבת, בהלול (קיבאנץ' טטליטו). טבילת האש הראשונה של צ'הרה בעולם הבידור הייתה בשנות ה-60, אז היא דיגמנה ואפילו נבחרה למיס טורקיה. מספר שנים לאחר מכן היא קיבלה את התפקיד הראשון שלה על המסך הגדול, ומאז ועד היום היא השתתפה בעשרות סרטי קולנוע וגם בסדרות טלוויזיה.

ותגידו מזל טוב גם ל...

4.3.76 - קים ג'ונג און ("המאפיונר שלי") - תחגוג החודש 36.
7.3.82 - אהרון דיאז ("כיתה 406") - יחגוג החודש 30.
9.3.83 - מאיטה פרוני ("אהבה מנצחת", "רבלדה") - תחגוג החודש 29.
9.3.67 - הארי גייטנר ("אווה לונה", "בגידה", "האמת הסמויה") - יחגוג החודש 45.
10.3.44 - אנטוניו גרימאו ("גברים עם כבוד", "הירושה", "אני צועני", "קוראים לזה אהבה") - יחגוג החודש 68.
12.3.80 - ארפ בטקה ("דונה ברברה", "כיתה 406", "עמק התשוקות") - יחגוג החודש 32.
13.3.84 - יי ג'ון היוק ("צייד עירוני") - יחגוג החודש 28.
15.3.81 - כריסטיאן אריאגדה ("למראית עין", "חמישה גברים ואישה") - יחגוג החודש 31.
25.3.76 - אסטבן פרס ("מונטה כריסטו", "לה לולה", "פלוריסיינטה", "פינת אור", "המורדים") - יחגוג החודש 36.
29.3.80 - קים טה הי ("אייריס", "יורשת העצר") - תחגוג החודש 32.

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully