גן סודי - על הסדרה

  • גן סודי
ויוה
ויוה

ג'ו וון הוא גבר עשיר ויהיר, שעומד בראש תאגיד מצליח. הוא שומר בקנאות על תדמיתו המושלמת - הוא לובש בגדי מעצבים, מבלה במקומות הנכונים וכמובן יוצא רק עם נשים עשירות ויפהפיות. לה אים היא פעלולנית יפה ומוכשרת, שחיה חיים פשוטים וצנועים, שונים בתכלית מאלה של ג'ו וון. פגישה מקרית בין השניים מולידה מערכת יחסים מוזרה, שבה ג'ו וון אינו מצליח להבין מדוע הוא רוצה בקרבתה של האישה שזה עתה הכיר. היא הרי אינה תואמת את דרישותיו כלל וכלל וגם אינה מתפעלת ממנו במיוחד, בניגוד לנשים אחרות. אולם, ג'ו וון אינו מצליח להשתלט על רגשותיו וממשיך לחפש את קרבתה של לה אים, שדוחה אותו בכל הזדמנות. העניינים אף הולכים ומסתבכים כשרצף אירועים חריג קושר את חייהם של השניים באופן מפתיע ובלתי צפוי.

"גן סודי" היא קומדיה רומנטית מרגשת, שזכתה להצלחה אדירה כששודרה בקוריאה. פרק הסיום של הסדרה זכה לרייטינג של 38% (!) והיא גרפה את כל פרסי הטלוויזיה החשובים לשנת 2010, ביניהם פרס התסריט, השחקן, השחקנית והדרמה הטובים ביותר. "גן סודי" מחזירה למסכינו את השחקן היון בין, כוכב "סאם סון המתוקה", שגם תרם מקולו לפסקול הסדרה.

שודר בערוץ ויוה פלוס

20 פרקים, דרום קוריאה, 2010-2011

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully