חתולה פראית - על הסדרה

  • חתולה פראית
ויוה
ויוה

רוסאורה ריוס היא צעירה יפיפייה המכונה "חתולה פראית" בשל אומץ ליבה ואופייה המיוחד. תכונות אלה יעמדו לצידה במאבקה בתלאות החיים, שייקחו אותה מעוני קשה להצלחה ועושר, משברון לב לאהבה גדולה ולבסוף לאושר שלו ייחלה כל חייה.

אביה השיכור והמובטל ואמה ואחותה החורגות משאירים בידי רוסאורה את עול פרנסת המשפחה והיא נאלצת לעבוד בכמה משרות בו זמנית.

חייה משתנים מהקצה אל הקצה כשהגורל מפגיש בינה לבין לואיס מריו אריסמנדי, מהנדס צעיר ונאה ממשפחה מהמעמד העליון. רוסאורה מתאהבת בו נואשות, אולם לואיס מריו, שמתאבל עדיין על מות אשתו האהובה, אינו מרגיש כמוה. הוא משתמש ברוסאורה לתקופה קצרה כדי לעמוד בלחציה של אחותו המרשעת, אדוארדה, שנחושה בדעתה להשיא אותו לאווה העשירה ובכך להציל את משפחת אריסמנדי מפשיטת רגל.

רוסאורה נשארת לבד, אך לא לאורך זמן, שכן הגורל מזמן לה הפתעה. מסתבר שרוסאורה היא נכדתה של דונה קרוז, אישה עשירה ובעלת קשרים. לאחר שרוסאורה יורשת את רכושה הרב של דונה קרוז, היא מחליטה לנקום בכל אלה שגרמו לה סבל ועגמת נפש, ביניהם לואיס מריו. אולם אט אט רוסאורה מגלה שאהבתה ללואיס מריו חזקה מכל, ושעם הזמן, גם הוא התאהב בה עד מעל לראש.

"חתולה פראית" היא אחת מהטלנובלות המצליחות של העשור האחרון והטלנובלה שהזניקה את הקריירות של כוכביה, מרלן פבלה ומריו סימארו. השניים חזרו לשתף פעולה על המסך בשנת 2011, בטלנובלה המצליחה "האחים דל מונטה".

252 פרקים, ונצואלה, 2002-2003

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully