נשיקה מתוקה - על הסדרה

  • נשיקה מתוקה
ויוה
ויוה

האני היא נערה מקסימה, קצת שלומיאלית ותלמידה די גרועה. מיומה הראשון בתיכון, היא מאוהבת בסונג ג'ו החתיך, הבחור הכי פופולארי בשכבה והגאון של בית הספר. האני מחליטה שהגיע הזמן להתוודות בפני סונג ג'ו על אהבתה אליו והיא שולחת לו מכתב. סונג ג'ו, שעד אותו הרגע היה אדיש אליה, מחזיר לה את המכתב לעיני כולם ומודיע לה קבל עם ועדה שהוא שונא בחורות טיפשות.

האני מחליטה למחוק את סונג ג'ו מליבה אך אז מתערב הגורל. רעידת אדמה הורסת את ביתה החדש של משפחתה של האני ובזמן שהבית בשיפוץ, האני ואביה עוברים לגור בביתו של החבר הטוב של האב. לתדהמתה של האני, החבר הטוב הוא במקרה גם אביו של סונג ג'ו והאני אינה יודעת את נפשה מרוב מבוכה. עכשיו עליה לגור במחיצתו של מושא אהבתה, אותו בחור שדחה אותה. סונג ג'ו אינו מרוצה בתחילה מנוכחותה של האני, אבל אט אט מגלה שהוא נהנה מעל המצופה מחברתה של הבחורה, שאותה חשב לפשוטה וטיפשה.

הדרמה "נשיקה מתוקה" היא סיפור אהבה כובש ושובה לב, המבוסס על קומיקס יפני פופולארי. בדרמה מככב אליל הבנות קים היון ג'ונג, אחד הכוכבים הגדולים בקוריאה היום ומי שגילם את דמותו של ג'י הו הבלתי נשכח בדרמה "בחורים רעים". בשנת 2010, זכה קים היון ג'ונג בפרס השחקן הפופולארי ביותר על השתתפותו בסדרה.

שודר בערוץ ויוה פלוס.

16 פרקים, דרום קוריאה, 2010

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully