בלוג ויוה - יולי

נפרדים מ"לחיות את החיים", טלנובלה טורקית בערוץ ויוה, כל הפרטים על "שקרים" ורכילויות חמות מעולם הטלנובלות

  • בלוג
ויוה

רכילויות חמות מעולם הטלנובלות

28 ביולי, 2011

ביצת הטלנובלות גועשת-רועשת... פרידות מתוקשרות, הריונות מפתיעים ושמועות על מערכות יחסים פיקנטיות הם מנת חלקם של כל כוכבי הטלנובלות, ואנחנו כאן כדי להביא לכם את הרכילויות החמות ביותר! והפעם - נטליה אוריירו בהריון, וויליאם לוי עושה קרחת ומסתבך בפרשיית הגירושין של ג'ניפר לופז, וכוכבי Dos Hogares נקלעים לחרושת שמועות על היחסים ביניהם. קריאה נעימה!

תגידו מזל טוב - נטליה אוריירו בהריון!!! לאחר גל שמועות מטורף, הכוכבת האהובה מ"בובה פראית", "חיים שלי" ו"אמנדה או" בישרה באופן חגיגי באתר האינטרנט הרשמי שלה שהיא מצפה לילד ראשון. קבלו את הנוסח המלא של ההודעה שהיא פרסמה: "אני רוצה לחלוק עם כולם הודעה ענקית: כן... אני הולכת להיות אימא! הייתי מעדיפה לשמור על זה בשקט עוד זמן מה, אבל זה התגלה כבלתי אפשרי. לא הייתי צריכה לצפות שהסוד הזה, שאפילו לי קשה שלא לגלות אותו, לא ייצא החוצה. תודה על הברכות החמות, האושר שלנו הוא ענקי! נטי". למי שלא יודע, נטליה אוריירו נשואה למוסיקאי ריקרדו מוז'ו מאז שנת 2002, ובקרוב מאוד הם יהפכו להורים מאושרים!

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

לכתבה המלאה

לכל מעריצי חתיכי - וויליאם לוי, יש לנו בשורה שאולי לא ממש תמצא חן בעיניכן... נחשו מי עשה קרחת? כן כן, וויליאם לוי הדהים את כולם כשהסתפר קצוץ-קצוץ לטובת סרט חדש בכיכובו שיצולם בהמשך השנה. אבל זו לא הסיבה שבגללה וויליאם עלה לכותרות בתקופה האחרונה... בוודאי כבר שמעתם שהזמרת ג'ניפר לופז התגרשה מבעלה מרק אנתוני, לאחר שבע שנות נישואין. ובכן, מדורי הרכילות בכל העולם מדווחים כי הסיבה לגירושים של השניים היא... וויליאם לוי בכבודו ובעצמו. לטענת המגזינים, בעת צילומי הקליפ של ג'ניפר I'm Into You, בו הופיע וויליאם בתפקיד הגלאן שלה, השניים התקרבו זה לזו והחלו לנהל רומן סוער. כרגע אין שום הוכחות לרומן בין השניים ווויליאם דאג להכחיש את הדיווחים מכל וכל, אבל כמובן שהספקולציות רבות ועקשניות...

ונסיים עם השאלה שמעסיקה רבים בימים אלו - מה קורה בין קרלוס פונסה ואנהי? שני השחקנים המוכשרים משחקים בימים אלו זוג בטלנובלה החדשה Dos Hogares, שעלתה למסכים במקסיקו בחודש שעבר. שמועות עקשניות גורסות שהיחסים בין קרלוס ואנהי גלשו אל מעבר לשעות הצילומים ושהם מנהלים בסתר מערכת יחסים זוגית. אנהי מיהרה להכחיש את הפרסומים, ולמגזין People En Español היא הגיבה לראשונה על השמועות: "זה מצחיק אותנו מאוד. זה תמיד קורה לזוגות בטלנובלות - או שאומרים שהם שונאים אחד את השני במציאות, שהם לא סובלים זה את זה ושברגע שהבמאי אומר "קאט" הם מיד מתחילים לריב, או שאומרים שהם נאהבים גם בחיים האמיתיים". אנהי הבהירה שהקשר בינה ובין קרלוס הוא מקצועי בלבד, ושאמנם יש ביניהם כימיה טובה אבל שאין ביניהם שום דבר רומנטי...

עד כאן חדשות הרכילות להפעם, אנחנו נמשיך לעדכן אתכם בכל מה שחם אצל כוכבי הטלנובלות!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

נפרדים מ"לחיות את החיים"

24 ביולי, 2011

הכינו את הממחטות: הערב ב-19:05 ישודר בערוץ ויוה הפרק האחרון של הטלנובלה הברזילאית הנפלאה, "לחיות את החיים". כל שאנחנו מוכנים לגלות לכם הוא שמדובר בפרק סוחט דמעות ושופע באירועים מרגשים... עוד לפני שתספיקו להתאושש מהפרידה העצובה מ"לחיות את החיים", תעלה בערוץ ויוה טלנובלה ברזילאית חדשה בשם "המלכודת", שתשודר החל ממחר, מדי ערב ב-19:05. לכבוד סיומה של "לחיות את החיים", בדקנו עבורכם מה עשו כוכביה - טיאגו לסרדה, טאיס אראוז'ו, אלין מוראייס וג'יובאנה אנטונלי לאחר סיום הצילומים. בנוסף, הכנו לכם קליפ פרידה חגיגי עם כל הרגעים הכי גדולים של הטלנובלה! לתשומת לבכם, הקליפ מכיל קטעים מפרק הסיום, לכן אם אתם לא רוצים לגלות חלק מאירועי הפרק האחרון, צפו בקליפ רק בסיומו של הפרק.

טיאגו לסרדה

טיאגו לסרדה (ברונו) ממשיך להיות טאלנט מוביל של "גלובו" ומשתלב בהפקות השונות של החברה. בשנת 2010 הוא הצטלם לשתי סדרות דרמה של "גלובו" בתפקידי אורח, כיכב בתפקיד ראשי בסרט קולנוע וכן דיבב את דמותו של מטרו-מן בסרט האנימציה "מגה-מוח" (השחקן שדיבב את מטרו-מן בגרסה האמריקאית הוא בראד פיט!). השנה הצטלם טיאגו לתוכנית בידור מצליחה בשם Os Caras de Pau, ובימים אלו הוא משתתף בטלנובלה תקופתית בשם Cordel Encantado שעלתה לשידור בברזיל בחודש אפריל האחרון. בטלנובלה משתתפים בין השאר אלין מוראייס (לוסיאנה ב"לחיות את החיים"), מרקוס קרוסו (אלכס ב"יומן חיים"), קאוואן ריימונד (האליי ב"ללא ספק") וקארמו דאלה וקיה (זא בובי ב"ללא ספק"). טיאגו ממשיך להסתובב בכל העולם לצורך צילומי הטלנובלות שלו, והשנה הוא טס לצרפת כדי לצלם סצינות לטלנובלה Cordel Encantado.

טאיס אראוז'ו

טאיס אראוז'ו (אלנה) הייתה שחקנית מבוקשת עוד לפני "לחיות את החיים", אבל הטלנובלה הוסיפה לפופולאריות שלה בברזיל. בשנה שעברה טאיס השתתפה בתפקיד אורח מיוחד בפרק האחרון של הטלנובלה Passione, טלנובלה של "גלובו" שבה כיכבו מריאנה שימנס (לארה ב"ללא ספק"), טוני ראמוס (אופאש ב"הדרך להודו") ורודריגו לומברדי (ראז'י ב"הדרך להודו"). טאיס הייתה אמורה לככב גם בטלנובלה Cordel Encantado שעליה סיפרנו לכם קודם לכן, אך בדקה התשעים היא הוחלפה בשחקנית אחרת - לוסי ראמוס. טאיס העדיפה להקדיש את השנה האחרונה למשחק בתיאטרון, ואכן היא כיכבה בשתי הצגות מצליחות מאוד. מעריציה של טאיס יכולים להיות רגועים - היא כבר הודיעה באופן רשמי שבשנת 2012 היא תחזור למסך הטלוויזיה, בתפקיד ראשי בטלנובלה חדשה ומבטיחה.

אלין מוראייס

אלין מוראייס (לוסיאנה) היא ללא ספק השחקנית ש"לחיות את החיים" היוותה עבורה את המקפצה הגדולה ביותר. נכון, ראינו אותה בעבר ב"צבא החטא" ו"נשים מאוהבות", אבל יש שאומרים שהתפקיד של לוסיאנה היה המשמעותי ביותר בקריירת המשחק שלה. לאחר שסיימה להצטלם ל"לחיות את החיים", השתתפה אלין בשתי סדרות דרמה, בתפקיד קטן ב- Cordel Encantado וכיום היא הכוכבת הראשית של טלנובלה חדשה שעלתה לשידור בברזיל רק לפני שבועיים - O Astro. בטלנובלה החדשה שלה משחקים גם רודריגו לומברדי (ראז'י ב"הדרך להודו") ורג'ינה דוארטה (אלנה ב"יומן חיים").

ג'יובאנה אנטונלי

השחקנית המהוללת ג'יובאנה אנטונלי (דורה ב"לחיות את החיים" וז'אדי האגדית מ"האחד") ממשיכה לעשות חיל בטלוויזיה הברזילאית. שנת 2011 עוד לא הסתיימה, וכבר היא הספיקה להצטלם לשתי מיני-סדרות איכותיות ולהבטיח את השתתפותה בתפקיד הראשי של טלנובלה חדשה בשם Aquele Beijo, שמסתמנת כלהיט הבא בברזיל. בנוסף, ג'יובאנה הצטלמה לסרט קולנוע בשם Chico Xavier, בו שיחקו לצידה אנג'לו אנטוניו (דאבי ב"המלכודת", מירואל ב"יומן חיים") טוני ראמוס, כריסטיאנה טורלוני ("הדרך להודו", "אמריקה", "נשים מאוהבות") ולטיסיה סבטלה (לטיפה ב"האחד" ולביניה ב"יומן חיים").

אז כמו שאתם רואים, שחקני "לחיות את החיים" הם כוכבים גדולים בתעשיית הטלנובלות בברזיל והם כאן כדי להישאר. ועכשיו, רוצו לצפות בקליפ הפרידה ואל תפספסו את פרק הסיום הערב!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

לבקשתכם - "בחורים רעים" ו"פסטה" חוזרות!!!

אוהבי דרמות קוריאניות, קבלו צ'ופר ענק לקיץ: "בחורים רעים" ו"פסטה", שתיים מהדרמות הכי מצליחות ששידרנו בשנה החולפת, חוזרות לשידור נוסף בערוץ ויוה פלטינה - לבקשת הקהל!!! החלטנו לתת לכם הזדמנות נוספת לצפות וליהנות משתי הסדרות הנפלאות האלו, שזכו לאהבה גדולה מהצופים בכל העולם, ובפרט בישראל. "בחורים רעים" תחזור ב-25 באוגוסט ותשודר מדי חמישי בחצות במקום "החלטות", ו"פסטה" תשודר החל מ-2 בספטמבר מדי יום שישי ב-15:10, במקום "המאפיונר שלי".

"בחורים רעים" היא סדרת חובה לכל חובבי הדרמות הקוריאניות באשר הם. מדובר בסדרה שהולידה כוכבים חדשים ולוהטים לתעשיית הבידור הקוריאנית ושברה שיאי רייטינג בכל מדינה בה שודרה. הסדרה מספרת על חבורת בנים עשירים וחתיכים שמכנים את עצמם "פ'4'" ועל המפגש שלהם עם נערה פשוטה ודעתנית בשם ג'אנדי. בין חברי "פ'4" וג'אנדי נוצרים קשרי אהבה וחברות מרגשים, מצחיקים ומפתיעים, שהופכים כל סצנה בסדרה לבלתי נשכחת... "בחורים רעים" הטביעה את חותמה כאחת הסדרות הקוריאניות האהובות ששודרו כאן, ולכן לא התפלאנו כשהצפתם אותנו בבקשות שנשדר אותה שוב. והנה, אנחנו שמחים להיענות לבקשותיכם ולפנק אתכם בהקרנה נוספת שלה.

"פסטה", בכיכובו של יי סו גיון ("קופי פרינס"), היא דרמה קומית ששודרה בדרום קוריאה ב-2010 וזכתה להצלחה גדולה. הסדרה מספרת על יו קיונג, טבחית מתחילה במסעדה האיטלקית "לה ספרה", שחלומה הגדול הוא להפוך לשפית מפורסמת. כשהיא פוגשת את היון אוק, השף הקשוח של המסעדה, מתפתחת בין השניים מערכת יחסים סוערת ומלאה בעליות ומורדות, שבבסיסה אהבה גדולה וחזקה. "פסטה", שמתובלת בניחוחות מהמטבח האיטלקי ורגעים קומיים קורעים מצחוק, כבשה את קהל הצופים בישראל כששודרה בערוץ ויוה פלטינה בשנה שעברה, ולכן החלטנו להשיב גם אותה לשידור נוסף.

אז חברים יקרים, הלהיטים מקוריאה חוזרים למסך, ואנחנו מקווים שתהיה לכם צפייה כייפית ומהנה, בדיוק כמו בפעם הראשונה!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

לראשונה בישראל - טלנובלה טורקית בערוץ ויוה

18 ביולי, 2011

סרט טורקי - אאוט, טלנובלה טורקית - אין: אז אחרי שרשת האינטרנט געשה ורעשה מהפרסומים השונים בנוגע לטלנובלה מטורקיה שעושה את דרכה אלינו, אנחנו שמחים לבשר באופן חגיגי ורשמי: ב-21 באוגוסט תעלה בערוץ ויוה טלנובלה בטורקית ושמה "מנקשה וחליל" (Menekse ile Halil). לראשונה בישראל תשודר בערוץ ויוה טלנובלה שהופקה וצולמה בטורקיה שכנתנו שגילתה את הפוטנציאל הרב הטמון בז'אנר.

לאורך השנים אנחנו עסוקים במציאת הלהיט הבא, הופכים כל אבן ובודקים כל פינה ומלקטים עבורכם את הטוב ביותר מכל קצוות העולם. העיניים המאוהבות של ז'אדי ולוקאס נחרטו בזיכרוננו בטלנובלה הברזילאית הראשונה ששידרנו - "האחד", ריחות המטעמים של סאם סון לא נשכחו מליבנו בזכות הדרמה הקוריאנית הראשונה ששודרה אצלנו, "סאם סון המתוקה", וכמובן שאי אפשר מבלי לציין את "לגעת באושר", הטלנובלה הישראלית הראשונה שהופקה בארץ על ידנו. ואם תרשו לנו להשוויץ קצת - כל אחת מהן הפכה לאבן דרך בתולדות הטלנובלות ולחלק בלתי נפרד מתרבות הצפייה של ישראלים רבים. כמו שאתם מכירים אותנו, אנחנו לא נחים על זרי הדפנה וממשיכים לחפש במרץ אחרי הדבר הבא. בחכתנו עלו הטלנובלות הטורקיות, שהפכו בשנים האחרונות לטרנד טלוויזיוני אהוב בעולם שמצטרף בכבוד להפקות הדרום אמריקאיות והקוריאניות. לאחר תחקיר ארוך וצפייה מעמיקה, הגענו למסקנה שמדובר בטלנובלות איכותיות ומעניינות, וזו הסיבה שהחלטנו לתת גם לכם את האפשרות לצפות בהן ולהתאהב!

"מנקשה וחליל" בת 72 הפרקים, זכתה להצלחה פנומנאלית. הרייטינג של "מנקשה וחליל" בטורקיה היה גבוה מאוד, השחקנים שהשתתפו בה הפכו מיד לכוכבים נערצים והטלנובלה נמכרת ומשודרת במדינות רבות. אז על מה כל הסיפור, בעצם? מנקשה וחליל הם שני צעירים שמתאהבים האחד בשני כנגד כל הסיכויים ונאלצים לעבור מסע ארוך ומטלטל עד למימוש אהבתם הגדולה... מנקשה היא בחורה צנועה וטובת לב ממוצא טורקי שמתגוררת עם משפחתה בגרמניה, ומיועדת להינשא בשידוך לגבר טורקי בשם מוסטפא. כשהיא פוגשת בחליל, בחור יפה תואר ממוצא בוסני, היא מבינה מיד שהוא האהבה האמיתית של חייה. מנקשה וחליל נאלצים לברוח לאיסטנבול כדי שיוכלו להיות יחד, אך בעקבותיהם דולקים מוסטפא ואחיה של מנקשה, שלא מתכוונים לתת להם אפילו רגע אחד של נחת...

אל תחמיצו את ההזדמנות להתאהב במשהו חדש ומרענן, ההנאה מובטחת!
"מנקשה וחליל", החל מ-21 באוגוסט בערוץ ויוה בשעה 20:50.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

בקרוב - שידור נוסף של "הכל בשביל האהבה"

14 ביולי, 2011

מקרנה וקרלוטה חוזרות: בעוד כחודש בדיוק, ב-14 באוגוסט, הטלנובלה המקסיקנית "הכל בשביל האהבה" (En Nombre Del Amor) ששודרה בערוץ ויוה פלטינה בשנה שעברה, תחזור לשידור נוסף בערוץ ויוה במקום "הסערה". זו ההזדמנות שלכם לחוות פעם נוספת את הסיפור המרתק של הטלנובלה המצליחה ושופעת הכוכבים הזו.

ב"הכל בשביל האהבה" מככבים ויקטוריה רופו ("אהבה מנצחת", "ויקטוריה", "חבקי אותי חזק", "אם חורגת"), לטיסיה קלדרון ("אהבת אמת", "אזמרלדה") וארתורו פניצ'ה ("ויקטוריה", "הזר"). כמו כן משתתפים בסדרה אליסון לוז ("רבלדה"), אלטאיר חראבו ("ים של סודות") ואלפרדו אדאמה ("שקרים", "הדרך אל האושר"). לטלנובלה כ-170 פרקים.

הטלנובלה עוקבת אחר סיפורן של שתי חברות, פלומה ורומינה, שחברותן תעמוד למבחן כשיחוו אהבה ראשונה, אהבה שתגרום לקנאה ויריבות בין השתיים. פלומה איבדה את הוריה בתאונת דרכים והיא חיה עם שתי דודותיה הרווקות, מקרנה וקרלוטה. מקרנה היא בחורה טובת לב שפיתחה קשר קרוב עם אחייניתה, בעוד קרלוטה היא אישה קשוחה שלעיתים נדמה ששואבת הנאה מאומללותה של פלומה. שתי הדודות מסתירות סוד משפחתי, שכאשר ייצא לאור - חייה של פלומה ישתנו לעד.

כשפלומה פוגשת את איניאקי היא מאמינה שמצאה את אהבת חייה ומתכננת להינשא לו, אך קרלוטה משבשת את תוכניותיה. פלומה המיואשת מאמינה שלא תדע אהבה לעולם, עד שהיא מכירה את אמיליאנו, בן זוגה של חברתה הטובה רומינה. גם אמיליאנו לא מוצא חן בעיניי קרלוטה והיא מחליטה להפריד בין השניים. אבל איליאנו לא מוכן לוותר על פלומה, ומחליט להילחם על האהבה שלהם בכל הכוח...

"הכל בשביל האהבה" - החל מ-14 באוגוסט, מדי ערב ב-18:10, ערוץ ויוה.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"שקרים" - הידעת?

11 ביולי, 2011

אנחנו מוכרחים להתוודות - התמכרנו קשות ל"שקרים"! כל יום ב-22:30 על השעון אנחנו מדליקים את הטלוויזיה, בדיוק לצלילי השיר של אנריקה איגלסיאס, ופשוט לא מצליחים להוריד את העיניים מהמסך... חשבנו שאתם בטח צמאים למידע על "שקרים", ולכן הפוסט הזה יוקדש כולו לטלנובלה החדשה והנפלאה הזו. תהנו!

היסטוריה: הגרסה הראשונה והמקורית של "שקרים" שודרה במקסיקו לפני 46 שנים, בשנת 1965. בשנים שלאחר מכן הטלנובלה זכתה לשתי גרסאות מחודשות - האחת בשנת 1982 והשנייה, שאותה כולנו מכירים, בשנת 1998. הגרסה של 1998, שבה כיכבו גאי אקר וקייט דל קסטיו, זכתה להצלחה בינלאומית ושודרה בערוץ ויוה בתחילת דרכו. 12 שנים אחרי, "טלויסה" החליטו להחיות מחדש את הסיפור ולהעלות את Cuando Me Enamoro, שבה אנחנו צופים בימים אלו בערוץ ויוה.

כוכבים ראשיים: לנעליים הגדולות של קייט וגאי נכנסו השחקנים סילביה נברו ("מחר ולתמיד") וחואן סולר ("הימור מסוכן", "יפה היא לא", "מילה של אישה"). היא - בת 33 ממקסיקו, הוא - בן 45 מארגנטינה. היא - בקשר זוגי עם איש עסקים אנונימי בן 25, הוא - נשוי לזמרת מאקי ואבא לשלוש בנות מקסימות. "שקרים" היא הפעם הראשונה שהשניים נפגשים על המסך הקטן ומשחקים בני זוג.

שיר הנושא: ההנאה מ"שקרים" מתחילה עוד לפני שמשודרת הסצינה הראשונה בפרק... השיר שנבחר לשמש כשיר הנושא של "שקרים" הוא Cuando Me Enamoro ("כשאני מתאהב"), להיט היסטרי של הזמר הלטיני האהוב אנריקה איגלסיאס והזמר המוערך חואן לואיס גרה. "כשאני מתאהב" כבש את מצעדי הפזמונים ואף היה מועמד לפרס הגראמי הלטיני כשיר הטוב ביותר לשנת 2010. השיר נכלל באלבום האחרון של אנריקה, Euphoria ("אופוריה"), שיצא לחנויות בשנת 2010.

קרוס-אובר: בפרקים המאוחרים יותר של "שקרים", נחזה באירוע שנחשב לנדיר בעולם הטלנובלות - קרוס-אובר. קרוס-אובר הוא אירוע טלוויזיוני מוכר שמתרחש כאשר שתי סדרות עלילתיות מתחברות האחת לשנייה, לרוב דרך דמות אחת משותפת שמופיעה בשתיהן. במקרה שלנו מדובר בארתורו פניצ'ה, ששיחק ב"הכל בשביל האהבה" את דמותו הבלתי נשכחת של האב כריסטובל. ארתורו ישחק בתפקיד אורח גם ב"שקרים", בתור... כן כן, אותו כריסטובל שלמדנו לאהוב. ההרפתקאות שיעבור כריסטובל ב"שקרים" יתרחשו, כמובן, אחרי האירועים שקרו לו ב"הכל בשביל האהבה".

חילופי שחקניות: השחקנית וונדי גונזלס ("כישוף") שמגלמת ב"שקרים" את אדריאנה, עברה במהלך צילומי הטלנובלה תאונה קשה שבעקבותיה נפצעה בברך. בשל הצורך בניתוח מיידי ופיזיותרפיה ארוכה, נאלצה גונזלס לפרוש מהצילומים של "שקרים". מפיקי הטלנובלה החליטו שלא להעלים את דמותה של אדריאנה, אלא ללהק שחקנית חדשה במקום גונזלס. השחקנית שנבחרה להחליפה היא פלורנסיה דה סראצ'ו (אלנה ב"ים של אהבה", פמלה ב"בדרך אל האושר").

פירגונים: גאי אקר, דמטריו מ"שקרים" המקורית, פירגן מאוד לגרסה החדשה של הטלנובלה. הוא אפילו הסכים לטוס למקסיקו כדי להשתתף במסיבה שנערכה לכבוד תחילת הצילומים, וזאת לאחר שלא דרך במקסיקו במשך שנים. במסיבה, שבה נכחו כלי תקשורת רבים, אמר גאי על "שקרים" - "זה סיפור גדול מהחיים שבו קייט ואני השתתפנו ויש לי רק זיכרונות טובים מאותה התקופה. "שקרים" הייתה הטלנובלה שנתנה לי הכרה גדולה מאוד במקסיקו, ועכשיו היא חוזרת עם "טאצ'" חדש לגמרי".

פרסים: "שקרים" הייתה מועמדת לשישה פרסי TvyNovelas (פרסי הטלוויזיה הנחשקים ביותר במקסיקו) לשנת 2011. הטלנובלה זכתה בשניים מהם - פרס המרשעת הטובה ביותר לרוסיו באנקלס (חוספינה) ופרס שיר הנושא הטוב ביותר, לשיר "כשאני מתאהב" של אנריקה איגלסיאס וחואן לואיס גרה. במהלך הטקס הופיע אנריקה על הבמה עם השיר "כשאני מתאהב" ושני שירים נוספים שלו.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"מלכת הדרום" - החל מ-28 ביולי בערוץ ויוה פלטינה

7 ביולי, 2011

היא יפה, היא סקסית והיא האישה הכי חזקה שפגשתם - זו היא "מלכת הדרום", והיא נוחתת בערוץ ויוה פלטינה ב-28 ביולי במקום "הירושה". "מלכת הדרום" היא אחת הסדרות המצליחות ביותר בהיסטוריה של ערוץ טלמונדו האמריקאי, היא שברה את כל שיאי הרייטינג וסימנה את הקאמבק של קייט דל קסטיו (ורוניקה האגדית מ"שקרים") לעולם הטלנובלות. לצד דל קסטיו משתתפים בסדרה גם גבריאל פוראס ("זהות אבודה", "אין שטוחות בגן עדן") ורפאל אמאיה, שמשחק ב"מישהו צופה בך" את חוליאן.

"מלכת הדרום" היא טלנובלה נועזת ורווית אקשן, שמבוססת על ספר מצליח באותו השם. בזמן שידורה בערוץ טלמונדו בחצי השנה האחרונה, היא הביסה פעמים רבות ברייטינג את התוכניות ששודרו במקביל אליה ברשתות השידור האמריקאיות המתחרות, כשהשיא הגיע בפרק האחרון של הסדרה בו צפו 4.2 מיליון איש. בקיצור, אם לא הבנתם את מה שניסינו לרמוז לכם עד עכשיו - הסדרה הזו היא פשוט להיט היסטרי!

בואו נספר לכם על קצה המזלג (כי אנחנו לא רוצים להרוס לכם את המתח), על העלילה של "מלכת הדרום": טרסה מנדוסה (קייט דל קסטיו) מתגוררת בעיירה קטנה במקסיקו יחד עם בעלה, גוארו, כוכב עולה בעסקי הסמים של האזור. ביום בהיר אחד, טרסה מקבלת שיחת טלפון מפתיעה שמשנה את חייה לתמיד. היא מתבשרת שבעלה נרצח ושעליה לברוח מיד משום שחייה בסכנה. דון אפיפניו, ראש הארגון שבו היה חבר גוארו, נחלץ לעזרתה של טרסה ועוזר לה להימלט ממקסיקו.

טרסה האבלה והמבוהלת מגיעה לדרום ספרד ונשאבת לתוך תעשיית הסמים המקומית. היא עוברת מסע מסעיר ומטלטל שבסופו היא הופכת לאישה החזקה ביותר בקרב סוחרי הסמים של דרום ספרד. טרסה מתמנה להיות ראש ארגון פשע, מקבלת את הכינוי "מלכת הדרום" ואפילו מוצאת אהבה חדשה. אבל כשהיא תגלה פרט אפל ומפתיע על דון אפיפניו, היא תבין בדרך הקשה שבמציאות שבה היא חייה, קשה לדעת מי חבר שלך ומי בעצם אויב שרוצה ברעתך...

לסדרה "מלכת הדרום" 63 פרקים מותחים וקצביים ולא כדאי לפספס אף פרק! החל מ-28 ביולי, ערוץ ויוה פלטינה, מדי חמישי ב-21:30.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

מי חוגג החודש יום הולדת?

4 ביולי, 2011

שלום לכולם! לפני שנספר לכם מי הכוכבים שחוגגים החודש יום הולדת, נאחל חופש נעים וכייפי לכל גולשינו הצעירים שיצאו השבוע לחופש הגדול! נצלו את החופשה הארוכה לבילויים והנאות, ואל תשכחו שאתר ויוה זמין 24/7 עם מגוון טלנובלות לצפייה וכמובן, הבלוג שלנו שלא מפסיק להתעדכן בחדשות הכי חמות שיש... זהו, בואו ניגש לעניין שלשמו התכנסנו היום - למי מגיע מזל טוב החודש?

13.7.57 - ליליה קבראל (54)

מזל טוב לגברת הראשונה של הטלנובלות הברזילאיות - ליליה קבראל! בשנה האחרונה קיבלנו מנה מרוכזת של ליליה - ב"יומן חיים", "ללא ספק" ו"לחיות את החיים", וזה תענוג לצפות בשחקנית האיכותית והמקסימה הזו, שיודעת לשחק גם דמות טובת לב וגם את דמות המרשעת בצורה מושלמת... ליליה היא שחקנית עם קבלות - היא הייתה מועמדת פעמיים לפרס האמי, על תפקידיה ב"יומן חיים" ו"לחיות את החיים". ליליה חיה יחד עם בעלה השני, איש עסקים במקצועו, ופרי אהבתם - ג'וליה.

13.7.70 - מוריאל סנטה אנה (41)

הפרק האחרון של "דייט בליינד" שודר רק בחודש שעבר, וכבר אנחנו מתגעגעים למוריאל סנטה אנה (לוסיה), שתחגוג החודש 41. את מוריאל אנחנו מכירים גם מ"חואניטה רווקה" ומתפקידה הבלתי נשכח ב"לה לולה", ובכל פעם מחדש היא הוכיחה לנו איזו שחקנית קומית מעולה היא! השנה מוריאל הצטלמה לטלנובלה הארגנטינאית Un Año Para Recordar, בה מככבים חבריה ל"דייט בליינד" - רפאל פרו (מרסלו) וגסטון פאולס (מרטין), וכן קרלה פטרסון ("לה לולה") ואלאונורה וקסלר (חואנה, "אחים בדם"). ומה עם בן זוג? בשונה מלוסיה מ"דייט בליינד" שמצאה אחרי תלאות רבות את אהבת חייה, מוריאל עדיין ממתינה לנסיך על הסוס הלבן.

13.7.72 - מורילו בניסיו (39)

כנראה שה-13 ביולי הוא באמת תאריך מיוחד, כי גם השחקן הברזילאי מורילו בניסיו (לוקאס הנצחי מ"האחד" המיתולוגית) נולד באותו היום ויחגוג החודש 39. למורילו, ששיחק גם ב"אמריקה" ו"ללא ספק", יש שני בנים - האחד בשם אנטוניו מהשחקנית אלסנדרה נגריני ("סלבריטי"), והשני בשם פייטרו מהשחקנית ג'יובאנה אנטונלי, ששיחקה את ז'אדי ב"האחד" ומופיעה כיום על מסך ערוץ ויוה בטלנובלה "לחיות את החיים". בת זוגו הנוכחית של מורילו היא השחקנית גילרמינה גינלה ("נשים מאוהבות").

13.7.83 - כרמן ויז'אלובוס (28)

והנה עוד כוכבת ענקית שנולדה ב-13 ביולי - כרמן ויז'אלובוס ("אין שטוחות בגן עדן", "הסערה"). השנה האחרונה הייתה עמוסה במיוחד עבור השחקנית הצעירה - היא הצטלמה גם לטלנובלה Ojo Por Ojo לצד מיגל ורוני וגבי אספינו מ"מלאך ושטן", וגם לטלנובלה החדשה של ג'נקרלוס קנלה, "ליבי מתעקש" (Mi Corazón Insiste). לצורך צילומי הטלנובלות הללו כרמן נאלצה לעבור למיאמי, הרחק מבן זוגה, השחקן הקולומביאני חואן סבסטיאן קאיסדו. כרמן סיפרה בראיון לאתר האינטרנט AOL Latino - "זו הפעם הראשונה שאני גרה לבד, זה שינוי גדול ואני לומדת להכיר את עצמי. אני מתגעגעת לתפילות של ימי ראשון עם אימא שלי, וליציאה לקולנוע בשבתות עם בן הזוג שלי. זה לא פשוט לנהל קשר זוגי מרחוק, זה מבחן גדול בשבילנו... אם נתגבר על זה, נצליח להתגבר על הכל".

21.7.64 - גוסטבו ברמודס (47)

תנו כבוד לגוסטבו ברמודס, שחקן הטלנובלות הארגנטינאי המוערך ששיחק ב"אהבת נעורים", "על כנפי התשוקה", "היורש", "נאנו", "סלסטה", "אנטונלה" ועוד, ואף ביקר בישראל בשנת 2004 והצטלם לתוכנית "ויוה אל אספניול" שלימדה את צופי ערוץ ויוה ספרדית. המון מזל טוב, גוסטבו!

עוד חוגגים החודש

1.7.77 - לוס ואלדיבייסו ("למראית עין") - תחגוג החודש 34.
4.7.73 - אנה מריה אורוסקו ("אני בטי המכוערת", "צחוק הגורל") - תחגוג החודש 38.
5.7.83 - מרסלה קלוסטרבואר ("אחים בדם", "לה לולה", "האהבות שלנו", "קטנטנות") - תחגוג החודש 28.
6.7.54 - פרנסיסקו רייס ("מחפשים את אליסה") - יחגוג החודש 57.
8.7.76 - גרטל ואלדס ("שקרים", "זיקיות", "רבלדה", "כיתה 406", "כואב הלב") - תחגוג החודש 35.
9.7.82 - אנחליקה סלאיה ("מישהו צופה בך", "מרינה") - תחגוג החודש 29.
9.7.68 - אדוארדו סנטה-מרינה ("אהבה מנצחת", "רובי") - יחגוג החודש 43.
15.7.68 - לטיסיה קלדרון ("הכל בשביל האהבה", "כואב הלב", "אהבת אמת", "אזמרלדה") - תחגוג החודש 43.
19.7.48 - רוברטו מול ("אל קלון", "על החיים ועל המוות", "אני אניטה") - יחגוג החודש 63.
22.7.73 - חיימה קמיל ("אין טיפשות בגן עדן", "יפה היא לא") - יחגוג החודש 38.
22.7.30 - אריק דל קסטילו ("אשת הברזל", "תשוקות", "האמת הסמויה", "הימור מסוכן", "שקרים") - יחגוג החודש 81.
22.7.82 - אנטוניה סנטה מריה ("למראית עין", "חמישה גברים ואישה", "פאפי ריקי", "מכשפות") - תחגוג החודש 29.

ותגידו מזל טוב גם ל...

4.7.79 - פבלו הרדיה ("המורדים", "פלוריסיינטה", "אהבת נעורים") - יחגוג החודש 32.
6.7.75 - סבסטיאן רולי ("תשוקות", "רובי", "כנגד כל הסיכויים", "כיתה 406") - יחגוג החודש 36.
6.7.64 - פבלו נובאק ("בובה פראית") - יחגוג החודש 47.
7.7.89 - קים בום ("בחורים רעים") - יחגוג החודש 22.
10.7.79 - גונג יו ("קופי פרינס") - יחגוג החודש 32.
10.7.64 - דלטון ויג ("האחד") - יחגוג החודש 47.
16.7.75 - אנה פאולה ארוסיו ("יומן חיים", "טרה נוסטרה") - תחגוג החודש 36.
25.7.79 - מרגריטה מגנייה ("האמת הסמויה", "יש מצב לאהבה", "רק נשיקה", "בדרך אל האושר", "בשם האהבה") - תחגוג החודש 32.
27.7.68 - חורחה סלינס ("לילות מריאנה", "בדרך אל האושר") - יחגוג החודש 43.
29.7.87 - ג'נסיס רודריגס ("דונה ברברה", "האסירה") - תחגוג החודש 24.
30.7.45 - דניאל לוגו ("אל קלון", "זהות אבודה", "האסירה") - יחגוג החודש 66.
31.7.72 - פרנסיסקה אימבודן ("מחפשים את אליסה") - תחגוג החודש 39.

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully