אהבה מנצחת - על הסדרה

  • אהבה מנצחת
ויוה
ויוה

ויקטוריה, אחת ממעצבות האופנה המצליחות במקסיקו, גרה באחוזה מפוארת עם אוסוולדו בעלה, בנו מנישואיו הראשונים, מקסימיליאנו, ובתם המשותפת פרננדה. ויקטוריה היא כעת אישה עשירה ומפורסמת, אך הדרך למעלה לא הייתה פשוטה. בצעירותה, ויקטוריה עבדה כמשרתת בביתם של ברנרדה ובנה חואן פבלו. לאחר רומן קצר, ויקטוריה הרתה לחואן פבלו, אך לא הספיקה לבשר לו את הבשורה בטרם נסע ללימודיו. היא פנתה לברנרדה לעזרה, אך זו גירשה אותה מהבית בבושת פנים. ויקטוריה ילדה את בתה מריה, אך שלוש שנים מאוחר יותר, ברנרדה דאגה לקחת את מריה מוויקטוריה ולשלוח אותה לבית יתומים. לוויקטוריה מעולם לא נודע מה עלה בגורל בתה והיא נשבעה למצוא אותה.

עשרים שנה חולפות ואישה יפה וצעירה בשם מריה מגיעה לבית האופנה של ויקטוריה ומתקבלת לעבודה כדוגמנית. ויקטוריה מתנכלת למריה מהרגע הראשון, כיוון שהיא משוכנעת שבעלה מחזר אחר הדוגמנית הצעירה. היא אינה יודעת שלמעשה המחזר של מריה הוא לא אחר מאשר מקסימיליאנו, בנה החורג של ויקטוריה. מריה ומקסימיליאנו מתאהבים ולאחר זמן לא רב, מריה מגלה שהיא בהריון. לפני שהיא מספיקה לגלות זאת למקסימיליאנו, הוא מתוודה בפניה שהיה מאורס כל העת לחימנה, שמצפה ממנו לילד. מריה הנבגדת מחליטה לשמור את דבר הריונה בסוד, אך חייה רק הולכים ומסתבכים. ויקטוריה מגלה שהיה קשר רומנטי בין מקסימיליאנו למריה ומפטרת אותה, כשהיא חוזרת על סיפור חייה שלה, מבלי לחשוד שהיא זורקת לרחוב את בתה האבודה.

הטלנובלה "אהבה מנצחת", בכיכובם של אהוב הנשים וויליאם לוי ומאיטה פרוני, היא חידוש מצליח לטלנובלות "קריסטל" ו-"הזכות לאהוב", ששודרו בעבר בישראל. בטלנובלה גם מככבים השחקנים האהובים אוסוולדו ריוס וויקטוריה רופו, שגילמו זוג נאהבים בטלנובלה "חבקי אותי חזק".

שודר בערוץ ויוה פלוס

172 פרקים, מקסיקו, 2011

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully