אשת הברזל - על הסדרה

הטלנובלה המצליחה "אשת הברזל" שברה שיאי רייטינג כששודרה בארה"ב בשנת 2010, והפכה לטלנובלה הנצפית ביותר מזה 20 שנה בקרב הקהל ההיספאני. הטלנובלה אף ניצחה ברייטינג בזמן שידורה רבות מהסדרות דוברות האנגלית ובפרק הסיום שלה צפו מעל לתשעה מיליון צופים!

  • אשת הברזל
ויוה
ויוה

החיים מחייכים לוולנטינה. יש לה הכול: יופי, ירושה נאה שהשאירו לה הוריה, קריירה מצליחה וארוס, שאותו היא מעריצה. היא חיה באחוזה שלה במקסיקו סיטי יחד עם דודתה האהובה איסבל, האומנת שלה בניטה, ואיוונה, בת דודתה הקנאית. ולנטינה בטוחה שאושרה יהיה מושלם לגמרי לכשתינשא לבחיר ליבה אלונסו, אך המציאות עומדת לטפוח על פניה ולנפץ את כל חלומותיה הוורודים. אלונסו מעוניין בעצם בכספה ואם לא די בכך, הוא גם המאהב של איוונה. שניהם רוקמים תכנית להשתלט על הונה של ולנטינה, אך התכנית משתבשת ויוצאת מכלל שליטה. אלונסו בוחר להיעלם תוך שהוא גורם לאיוונה להאמין שהם יעזבו את המדינה יחד, אך הוא מעולם אינו מגיע לשדה התעופה ובמקביל משאיר את ולנטינה לבדה מול מזבח הכנסייה. מכאן ואילך הופכת ולנטינה לאישה אחרת. מצעירה חביבה, חייכנית ורגישה, היא הופכת בן לילה לאישה קרה, מרירה וקשה כברזל.

ולנטינה מחליטה להתבודד באחוזת "לוס קסקבלס", אחד מנכסיה בכפר, שם היא מכירה את חוסה מיגל, שהגיע זה מכבר לעבוד באחוזה של אביו, הנמצאת בשכנות לאחוזתה שלה. תוך זמן קצר, האנשים בסביבה מתחילים לפחד מוולנטינה ולשנוא אותה בשל קשיחותה ויהירותה ובשל מעשיו האכזריים של העוזר שלה, רוסנדו.

ולנטינה וחוסה מיגל מנהלים ויכוחים ועימותים לא קלים בענייני האדמות השכנות שלהם. היא מתנהגת אליו בתוקפנות ובגאוותנות ולמרות כל אלה, חוסה מיגל אינו עומד בקסמיה ומתאהב בה. יופייה המיוחד ואופייה הבלתי מתפשר כובשים אותו והוא מחליט להפיל את החומות הבצורות שבנתה סביב לבה.

הטלנובלה "אשת הברזל" מסמנת את שיתוף הפעולה השלישי בין הכוכבים פרננדו קולונגה ולוסרו, שכיכבו יחד בטלנובלות "הזר" ו-"מחר ולתמיד". זו גם הפעם הראשונה שגבריאלה ספניק ופרננדו קולונגה חוזרים לככב יחד בטלנובלה, לאחר שגילמו זוג נאהבים בטלנובלה המצליחה "המתחזה" לפני 11 שנה. "אשת הברזל" הייתה גם מועמדת לכמה פרסי מגזין "פיפל אן אספניול" הנחשב, ופרננדו קולונגה אף זכה על תפקידו בסדרה בפרס השחקן הטוב ביותר לשנת 2010.

שודר בערוץ ויוה.

142 פרקים, מכסיקו, 2010

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully