בלוג ויוה - ינואר

השנה הסוערת של כוכבי "אשת הברזל", שחקני "הדרך להודו" נחשפים והתוכניות של הכוכבים לשנת 2011

  • בלוג
ויוה

השנה הסוערת של כוכבי "אשת הברזל"

31 בינואר, 2011

אתמול (ראשון) עלתה בערוץ ויוה הטלנובלה החדשה והמדוברת, "אשת הברזל" (Soy Tu Dueña), בכיכובם של פרננדו קולונגה, לוסרו וגבריאלה ספניק. השנה האחרונה הייתה חמוצה-מתוקה עבור שלושת כוכבי "אשת הברזל" - לצד אושר גדול מההצלחה המטורפת לה זכתה הטלנובלה, הכוכבים התמודדו עם סכסוכים מתוקשרים ומשברים לא פשוטים שעשו כותרות בכל העולם. לפניכם כל הפרטים על ההצלחה של "אשת הברזל" ועל השנה הלא פשוטה שעברה על כוכבי הטלנובלה.

בואו נתחיל עם משהו שבטוח לא ידעתם קודם - "אשת הברזל" הספיקה להתגלגל על מסכי הטלוויזיה בדרום אמריקה לאורך שנים, במספר גרסאות. הסיפור של "אשת הברזל" נראה על המסך לראשונה עוד בתחילת שנות השבעים של המאה הקודמת, וב-40 השנים מאז הופקו לסדרה לא פחות משש גרסאות נוספות - שתיים בונצואלה, שלוש במקסיקו ואחת בברזיל. אתמול עלתה לשידור בויוה הגירסה המקסיקנית החדשה ביותר והמצליחה ביותר שהופקה לסדרה (2010). "אשת הברזל" זכתה להצלחה ענקית בכל רחבי העולם ובמיוחד בארצות הברית, שם 9.4 מיליון איש צפו בפרק הסיום שלה - נתון מדהים לכל הדעות. "אשת הברזל" הוכתרה כטלנובלה הנצפית ביותר בהיסטוריה של ערוץ יוניוויסיון (הערוץ בו היא שודרה בארצות הברית).

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

לכתבה המלאה

הסיבה העיקרית להצלחת "אשת הברזל" נעוצה בצוות השחקנים המרשים והנוצץ שלה, שבראשו עומדת השחקנית והזמרת לוסרו. לוסרו משחקת בטלנובלה את ולנטינה, הלוא היא אשת הברזל, אבל תרומתה לטלנובלה לא מסתכמת רק בדמות הנפלאה הזו. אם זיהיתם קול מוכר בשיר הפתיחה ושיר הסיום של "אשת הברזל", זה מכיוון שלוסרו שרה אותם בכבודה ובעצמה! שיר הפתיחה נקרא Golondrinas Viajeras (סנוניות נודדות), והיא מבצעת אותו יחד עם הזמר חואן סבסטיאן. שיר הסיום נקרא Dueña De Tu Amor (האדונית של האהבה שלך) - שזהו גם השם הזמני שניתן לטלנובלה בתחילה, לפני שהוחלט לקרוא לה Soy Tu Dueña.

הידעתם כי לוסרו לא הייתה הבחירה הראשונה של מפיקי הסדרה לתפקיד של ולנטינה? בראיון שנערך במגזין People En Español עם השחקנית והזמרת טליה ("מריה מריה"), חשפה טליה כי עוד לפני שהתפקיד הוצע ללוסרו, פנו אליה מפיקי "אשת הברזל" והציעו לה לשחק את דמותה של ולנטינה. המפיקים רצו להגשים את משאלת ליבם של צופי טלנובלות רבים בעולם, שהתאהבו בזוגיות הטלוויזיונית של טליה ופרננדו קולונגה בסדרות ששיחקו זו לצד זה וביניהן "מריה מריה", ולנסות לאחד אותם אחרי 15 שנים. טליה, שכבר הייתה מחויבת לפרויקטים אחרים, סירבה בנימוס להצעה. נצטרך להמשיך ולהמתין בסבלנות לקאמבק הכל כך מתבקש...

ההצלחה של "אשת הברזל" הסבה ללוסרו נחת וסיפוק מקצועי, אך שני משברים אישיים שפקדו אותה העיבו על שמחתה. הראשון הוא משבר בחיי הנישואין שלה. לוסרו נשואה מאז שנת 1997 לזמר המקסיקני מנואל מיחארס, ולבני הזוג שני ילדים משותפים שקרויים - חוסה מנואל ולוסרו. מסתבר שבדרום אמריקה נהוג לקרוא לילדים על שם הוריהם... בתחילת השנה שעברה נפוצו שמועות רבות על סכסוך קשה שפרץ בין השניים, ואימו של מיחארס אישרה בראיון למגזין טלוויזיה כי בני הזוג נפרדו ואינם מתגוררים יותר תחת אותה קורת גג. בשבועות האחרונים פורסמו ידיעות על כך שהשניים עומדים בפני גירושין, אבל לוסרו ומיחארס מקפידים שלא להתראיין לכלי התקשורת על הנושא. המשבר השני קשור לאימה של לוסרו, שלקתה לאחרונה במחלת הסרטן. במהלך אירוע התרמה ששודר בטלוויזיה וברדיו במקסיקו, יצאה לוסרו במסר לוחמני ותקיף למחלה הקשה בפני כל האומה: "נכנסת לחיים של הבן אדם שאני הכי אוהבת: אימא שלי, וגזלת ממני את השמחה. אבל אנחנו ננצח אותך", הבטיחה לוסרו, "בזכות חוזק רב והמון אהבה. אנחנו הרבה יותר חזקים ממך".

פרננדו קולונגה וויליאם לוי, הגלאן המקסיקני הצעיר שהולך וצובר פופולאריות בשנים האחרונות, נמצאים בסכסוך מתוקשר שהולך ומחריף. במסיבת ההשקה של "אשת הברזל", אמר קולונגה לעיתונאים שנכחו במקום כי "היופי של ויליאם לוי אינו נצחי", והוסיף גם - "אני מאמין שלוי הוא רענון בעולם הטלנובלות, אבל כדי להצטיין באמת בתחום המשחק לא מספיק להיות רק חתיך - צריך גם להבין את התחום לעומק, לעבוד קשה ולהתחייב למקצוע". האמירה הזו, שזכתה לכותרות ראשיות בכל עיתוני הבידור במקסיקו, העצימה את המתיחות שהייתה קיימת ממילא בין השניים. התגובה לא איחרה לבוא: לוי סירב להצטלם יחד עם קולונגה לשער משותף של People En Español, אחד ממגזיני הבידור הנחשבים. השער היה מיועד לגיליון בו פירסם המגזין את רשימת "50 הגברים החתיכים ביותר" השנתית. לבסוף קולונגה הופיע לבדו על השער, ולוי טען כי לא הגיע לצילומים בגלל התחייבות קודמות.

גם גבריאלה ספניק, הצלע השלישית של "אשת הברזל", עברה שנה מרובת שערוריות וסכסוכים. באוגוסט האחרון, כשצילומי הטלנובלה היו בעיצומם, נודע כי עוזרתה האישית של ספניק, מרסיה סלסטה פרננדס, ניסתה להרעיל אותה ואת בני משפחתה למוות. פרננדס בת ה-24, שהתגוררה בבית משפחת ספניק יחד עם גבריאלה, אימה ובנה בן השנתיים, טפטפה חומר כימי רעיל לתוך המזון בבית במשך חודשים ארוכים. כשבני המשפחה החלו לחוש בחילות, כאבי ראש, כאבי בטן ותשישות בלתי מוסברת, הם ניגשו לערוך בדיקות דם, ונדהמו לגלות כי הם הורעלו באופן סדרתי ומתמשך. לפי הרופאים, ההרעלה הזו הייתה מביאה בסופו של דבר גם למותם. גבריאלה ניגשה לתחנת המשטרה, הגישה תלונה וסיפרה לשוטרים כי פרננדס הקפידה שלא לאכול או לשתות שום דבר בבית, ושהיא נמלטה לארגנטינה זמן קצר לפני שהגיעו תוצאות בדיקת הדם. אם כל זה לא הספיק כדי לחשוד בה, המשטרה מצאה שני בקבוקים שהכילו את החומר הרעיל בחדרה ובתיקה של פרננדס. לבסוף היא נתפסה, הוכנסה למעצר והודתה כי היא זו שהרעילה את גבריאלה ומשפחתה. עם זאת, היא טענה כי לא עשתה זאת על דעת עצמה אלא שקיבלה תשלום עבור ההרעלה הזאת. מי ירצה להחדיר עוזרת אישית לביתה של גבריאלה ספניק רק כדי להרעיל אותה למוות? נשאיר את השאלה הזו פתוחה, ונעבור לשערורייה הבאה של גבריאלה.

בין גבריאלה ואחותה התאומה דניאלה, יש סכסוך גדול ומתמשך. האחיות לא מהססות לתקוף אחת את השנייה על גבי העיתונים, ובאחד הראיונות האחרונים סיפרה דניאלה כי אחותה מטרידה אותה בטלפון באופן אובססיבי ומאיים. דניאלה סיפרה כי גבריאלה מתקשרת אליה פעמים רבות ומענה אותה דרך הטלפון. לטענתה, אותן שיחות מאיימות ומציקות הכניסו אותה למצב נפשי קשה, וזו הסיבה שבגללה היא נאלצה להתאשפז מספר פעמים בבית החולים. במספר כלי תקשורת פורסם כי מרסיה סלסטה פרננדס, העוזרת המרעילה, עבדה עם דניאלה בעבר ואף שמרה איתה על קשר מתמשך. נשמע ממש כמו טלנובלה אמיתית, נכון? המציאות עולה על כל דמיון...

בקיצור, חברים יקרים, כשאתה כוכב טלנובלות גדול ומצליח אתה צריך לשלם מחיר מסוים, החל מחוסר פרטיות מוחלט וכלה באנשים מטורפים שיהיו מוכנים להרוג אותך. אנחנו מעדיפים לצפות וליהנות בטלנובלות דרך מסך הטלוויזיה, ולהשאיר את העבודה המבורכת הזו לכוכבים שאנחנו כל כך אוהבים.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

כוכבי הטלנובלות והדרמות הקוריאניות ב-2011

27 בינואר, 2011

שנת טלנובלות חדשה החלה, וזה אומר - הרבה עבודה לכוכבים שכולנו אוהבים. לכוכבים שלנו אין כוונה לנוח השנה, וכולם כבר עובדים על סדרות טלוויזיה חדשות. קבלו דיווח מיוחד על הפרויקטים החדשים שלהם - מי יופיע איפה? ואילו שחקנים קוריאנים החליטו לקחת פסק-זמן מקריירת המשחק ולהתגייס לצבא? כל התשובות בפוסט הבא.

רבות דובר על המשבר שפקד את מריו סימארו בעקבות התקריות במהלך צילומי הטלנובלה "ים של אהבה", אבל נראה שסימארו הצליח לשים את המשבר מאחוריו. סימארו מצטלם בחודשים האחרונים לטלנובלה חדשה בשם Los Herederos Del Monte ("יורשי דל מונטה"), שכבר הספיקה לעלות החודש לשידור ב"טלמונדו". מדובר בגרסה מחודשת לטלנובלה הצ'יליאנית "חמישה גברים ואישה" (Hijos Del Monte), ששודרה אצלנו בערוץ ויוה פלטינה. עוד משחקים בטלנובלה - מרלן פבלה (ששיחקה בין השאר ב"כנגד כל הסיכויים", "רובי" ו"חתולה פראית"), חוסה לואיס רסנדס ("זיקיות", "שיכורה מאהבה", "כואב הלב", "הזר", "אם חורגת" ו"כיתה 406") ואסקייל מונטלט, שפרץ למסך שלנו בשנה האחרונה בזכות "מלאך ושטן" (כריסטיאן) ו"אהבה נושכת" (חואן).

על "עין תחת עין" (Ojo Por Ojo), הטלנובלה החדשה של כוכבי "מלאך ושטן" - גבי אספינו ומיגל ורוני כבר סיפרנו לכם בבלוג, והשאלה שבאמת מסקרנת את כולם היא - מה תהיה הטלנובלה הבאה של שותפם ל"מלאך ושטן", ג'נקרלוס קנלה? מאז "מלאך ושטן" לא השתתף קנלה באף טלנובלה חדשה, ובחר להקדיש את השנה האחרונה לקריירת המוסיקה שלו שהולכת ומתפתחת. לאחרונה נפוצו שמועות רבות על טלנובלות בתכנון שג'נקרלוס מועמד לככב בהן, לחלקם אף צולם פיילוט, אבל כרגע אין אישור רשמי לאף טלנובלה חדשה בהשתתפותו שתעלה לאוויר. אחת השמועות דיברה על טלנובלה לצעירים, שלפי הפרסומים יככב בה ג'נקרלוס לצד... בלינדה. נשמע זיווג מעניין ולא שיגרתי, נכון? אנחנו כמובן נמשיך לעקוב אחרי ג'נקרלוס ונדווח לכם על הטלנובלה הבאה בכיכובו.

בארגנטינה משודרות כעת שתי סדרות עמוסות כוכבים. ב-TELEFE התחילו לשדר החודש טלנובלה חדשה בכיכובו של פבלו אצ'ארי, "הנבחר" (El Elegido). את הטלנובלה הפיק אצ'ארי בעצמו, ולצידו משחקת בתפקיד הראשי פאולה קרום, שכבר כיכבה לצידו בעבר ב"מונטה כריסטו" ו"לנצח נשים קטנות". בערוץ 13 לעומת זאת, משודרת הטלנובלה "יורשי הנקמה" (Herederos De Una Venganza), שם מככבים לוסיאנו קסטרו, רומינה גאייטני ומרסלה קלוסטרבואר. בנוסף, בחודש הבא ערוץ 13 יתחיל בשידור של טלנובלה קומית-פוליטית חדשה בשם "המיוחדים" (Los Unicos), בה ישחק בתפקיד הראשי מריאנו מרטינז.

ומה קורה במקסיקו? ויקטוריה רופו (ששיחקה בין השאר ב"הכל בשביל האהבה", "ויקטוריה" ו"אם חורגת"), מאיטה פרוני ("רבלדה") וויליאם לוי ("כישוף", "תשוקות" ו"רק אתה") מצטלמים בחודשים האחרונים לטלנובלה המקסיקנית "ניצחון האהבה"
(Triunfo Del Amor), חידוש לטלנובלה הקלאסית "קריסטל". אגב, הטלנובלה כבר חודשה בעבר על ידי טלויסה ונקראה "הזכות לאהוב", והיא אף שודרה בערוץ ויוה. ב"ניצחון האהבה", שכבר עלתה לשידור במקסיקו, בארה"ב ובמדינות נוספות, משתתף גם השחקן הארגנטינאי דייגו אוליברה, אותו תוכלו לראות כיום בערוץ ויוה פלטינה בטלנובלה "הירושה".

ועכשיו לגזרת הקוריאניות. יי ג'ון גי ("בין כלב לזאב", "החברה שלי", "אילג'ימה"), כוכב דרמות קוריאניות שאנחנו מאוד אוהבים, לא יצטלם השנה לדרמות קוריאניות חדשות. מדוע, אתם שואלים? מכיוון שהשחקן המוכשר התגייס בשנה שעברה לצבא, והוא ישרת כחייל מן המניין עד שנת 2012. עוד שחקן שיתגייס בקרוב לצבא הוא היון בין ("סאם סון המתוקה"). לאחרונה השתתף היון בין בדרמה הקוריאנית Secret Garden, שזכתה להצלחה היסטרית בדרום קוריאה. החלטתו להתגייס לצבא, ועוד ליחידת המארינס הקרבית, עוררה סערה גדולה בקרב מעריציו, שהביעו התפעלות והערכה על האומץ ורוח ההתנדבות. זה מה שנקרא - דוגמה אישית! מי שכן יפנק אותנו בדרמה חדשה בהשתתפותו הוא יי מין הו (ג'ון פיו ב"בחורים רעים"), שיישחק בדרמה בשם City Hunter שתעלה לשידור במאי בדרום קוריאה.

לסיכום, שנה עמוסה בטלנובלות ודרמות קוריאניות חדשות מצפה לנו, ודבר אחד בטוח - הולך להיות מרגש. אנחנו נמשיך לעדכן אתכם בבלוג על הסדרות החדשות והכוכבים האהובים, וכמובן, נחשוף באופן ראשוני ובלעדי את הסדרות שיגיעו לשידור אצלנו בערוצים ויוה וויוה פלטינה.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"מחפשים את אליסה" - בקרוב באתר ויוה!

24 בינואר, 2011

עוד לא הספקתם להתאושש מהידיעה על בואה של "הנסיכה" לאתר ויוה, וכבר יש לנו הפתעה נוספת עבורכם. הקשיבו טוב לבשורה המדהימה הבאה: "מחפשים את אליסה" (Donde Esta Elisa) מגיעה בחודש הבא להקרנה מיוחדת באתר ויוה! למי שפספס, נספר שמדובר בסדרת מתח איכותית ששודרה בערוץ ויוה פלטינה בשנת 2010, וזכתה להצלחה ולתשבחות רבות.

"מחפשים את אליסה" סובבת סביב תעלומת היעלמותה של אליסה. אליסה היא נערה בת-טובים, תלמידה מצטיינת וחברה אהובה, אשר ביום בהיר אחד נעלמת במפתיע, ממש כאילו בלעה אותה האדמה. מאותו הרגע מתעסקים בני משפחתה וחבריה בדבר אחד בלבד - בחיפושים אחריה. במהלך החיפושים עולות שאלות רבות - לאן היא יכלה להיעלם? האם יכול להיות שנחטפה? ואם כן, מי חטף אותה? הרמזים לפתרון תעלומת היעלמותה נשתלים לאורך כל פרקי הסדרה, רשימת החשודים הולכת ומתארכת ככל שהחקירה מתקדמת, ואט-אט נחשפים הסודות האפלים שהסתירה אליסה מפני בני משפחתה. האם תצליחו יחד עם גיבורי הסדרה לפתור את התעלומה המסקרנת?

כפי שסיפרנו לכם בבלוג בעבר, יוצר הסדרה "מחפשים את אליסה" קיבל את ההשראה לכתיבת הסדרה מהתקרית המפורסמת של הילדה הבריטית מדלן מקאן. בשנת 2007 נעלמו עקבותיה של מדלן בעת שהייתה בחופשה משפחתית בפורטוגל, ועד היום לא ידוע מה עלה בגורלה. ההיעלמות המסתורית הזו עוררה הדים רבים בכל רחבי העולם, ומשכה את תשומת ליבו של יוצר הסדרה.

"מחפשים את אליסה" היא סדרה מותחת, מפתיעה ומרגשת, שתשאיר אתכם פעורי פה בכל פרק מחדש. הסדרה, בת 64 הפרקים, שברה את כל שיאי הרייטינג בצ'ילה, שם צולמה ושודרה לראשונה בשנת 2009. במהלך פברואר היא תעלה לאתר ויוה, כשמדי יום נעלה לאתר פרק אחד חדש של הסדרה. אז חדדו את החוש הבלשי שלכם והכינו את זכוכית המגדלת, כי בקרוב נצא למסע החיפושים!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"הנסיכה" מגיעה לאתר ויוה!!!

19 בינואר, 2011

אנחנו לא יכולים להתאפק יותר ומוכרחים לגלות לכם משהו מדהים שישמח את כל אוהבי הדרמות הקוריאניות... לאחר שקיבלנו מכם בקשות חוזרות ונשנות להעלות לאתר דרמות קוריאניות נוספות, עשינו מאמצים רבים כדי שהדבר יתאפשר והיום אנחנו שמחים ומתרגשים לבשר שבקרוב תעלה לאתר ויוה הסדרה הקוריאנית המצליחה "הנסיכה"!!!

"הנסיכה" (Princess Hours) שודרה לראשונה בערוץ ויוה פלטינה בשנת 2008, ובקרוב היא תשוב להקרנה חגיגית ומיוחדת לגולשי אתר ויוה!

למי שלא שמע עדיין על הסדרה, הנה כמה פרטים: אל תטעו, "הנסיכה" אינה דרמה תקופתית, הסיפור מתרחש בזמננו אנו, במציאות דמיונית בה שולטת במדינה משפחת המלוכה. צ'אה גיונג (יון און היאה) היא תלמידה בבית ספר לאמנויות, שביום בהיר אחד מגלה שסבה המנוח ייעד אותה להינשא ליורש העצר, הנסיך שין (ג'ו ג'י הון). צ'אה גיונג הדעתנית מתנגדת לנישואים, אך לבסוף מתרצה וזאת על מנת לעזור למשפחתה שנמצאת בקשיים כלכליים.

לאחר נישואיה עוברת צ'אה גיונג להתגורר בארמון, אך היא מתקשה להסתגל לחוקי הארמון ולמעמדה החדש. מי שמקשה עליה במיוחד הוא הנסיך שין, בעלה הקר והמתנשא, שאפילו לא טורח להעיף בה מבט. כשלארמון מגיע הנסיך יול, הוא מתאהב בה ממבט ראשון. נשמע מצוין, לא? הבעיה היא שצ'אה גיונג דווקא מאוד מאוהבת בבעלה, הנסיך שין, והוא בכלל מאוהב בחברתו הקודמת, היו רין. נשמע מסובך? חכו, זה לא הכל... העניינים מסתבכים עוד יותר כשאמו של הנסיך יול, שהייתה פעם יורשת העצר שגורשה מהארמון לאחר שבעלה נפטר, זוממת לגזול מהנסיך שין את כס המלכות ולסלק אותו ואת צ'אה גיונג מהארמון לצמיתות.

"הנסיכה" זכתה להצלחה ענקית בכל יבשת אסיה, ושני כוכבי הסדרה, יון און היאה ("קופי פרינס", "גברתי הנאווה") וג'ו ג'י הון זכו בפרסי השחקן והשחקנית הטובים ביותר בקוריאה לשנת 2006 על משחקם בסדרה. ל"הנסיכה" צולמו 24 פרקים, שאת כולם כמובן נעלה לאתר (מדי יום יעלה פרק אחד חדש).

קחו נשימה כי בקרוב זה קורה!!!! סדרה קוריאנית נוספת באתר - במיוחד בשבילכם.
נשיקות,
צוות ויוה

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

כוכבי הטלנובלות מצייצים

17 בינואר, 2011

שנת 2010 הייתה שנת הרשתות החברתיות, במהלכה גם כוכבי הטלנובלות הגדולים ביותר הצטיידו בחשבונות טוויטר אישיים. דרך הטוויטר הכוכבים מקפידים לעדכן את מעריציהם מדי יום על כל מה שקורה בחיים הזוהרים שלהם. אנחנו ממשיכים כאן בבלוג את המסורת שהתחלנו בחודש אוקטובר, ופעם נוספת אספנו עבורכם את הציוצים המובחרים והמעניינים ביותר מהתקופה האחרונה. מוכנים? קבלו אותם!

כריסטיאן מייר ("הסערה") היה עסוק מאוד בשנה האחרונה בצילומי הטלנובלה החדשה שלו, Alguien Te Mira ("מישהו מסתכל עלייך"). צילומי הטלנובלה הסתיימו בחודש שעבר, ומייר מנצל את זמנו הפנוי בכדי להשלים את אותם הדברים שלא יכל לעשות במהלך הצילומים, כמו למשל - צפייה בסרטים. השבוע צייץ מייר מתוך בית הקולנוע: "אני יושב באולם קולנוע עתיק של 700 מושבים (כמעט כולם ריקיים), שותה שוקו חם, אוכל צ'ורוס וצופה בסרט האנימציה "הלהטוטן"". צ'ורוס, אם תהיתם, היא סופגניה מקסיקנית ששונה מאוד מהסופגניה הישראלית - היא לא עגולה ושמנמנה, אלא ארוכה ורזה!

עוד שני שחקני טלנובלות שבילו לאחרונה הם בני הזוג מיגל ורוני ("מלאך ושטן") וקתרין סיאצ'וקה ("אין שטוחות בגן עדן", "עמק התשוקות" ו"למדי אותי לאהוב"). ורוני וסיאצ'וקה, שנשואים כבר 12 שנים, החליטו לטוס יחד לניו-יורק כדי לחגוג את הסילבסטר. כמובן שבמשך כל הטיול השניים דאגו לצייץ למעריציהם מכל מקום בו הם ביקרו, למשל - הטיים-סקוור, כנסיית "סאן פטריסיו" (בה הם נשאו תפילה לשנה מוצלחת ופוריה), המסעדה הפופולארית "ספייס מרקט" (שהיא, לדברי סיאצ'וקה, המסעדה האהובה עליה) ומסעדת Tao (שהיא המועדפת מכולן על ורוני).

מי שעדיין נמצא בעיצומם של צילומי טלנובלה הוא קרלוס דה לה מוטה ("מחר ולתמיד", "אין טיפשות בגן עדן" ו"שיכורה מאהבה"). קרלוס מצטלם בימים אלו לטלנובלה החדשה בהשתתפותו, Cuando Me Enamoro ("כשאני מתאהב"). מסתבר שלקרלוס יש מועדון מעריצים בשם Tiguere, שחבריו מתקשרים עם קרלוס באופן קבוע דרך הטוויטר. בין צילומי הסצינות, קרלוס מצא זמן כדי לפנק את חברי המועדון שלו ב-"Happy Hour" מיוחדת של נשיקות וירטואליות (כך הוא תיאר זאת בעצמו!) - קרלוס הפריח בטוויטר עשרות נשיקות אישיות לחברי מועדון המעריצים שלו. יפה מאוד קרלוס, ככה צריך להתנהג למעריצים!

אנה לאייבסקה ("אויבת יקרה", "יש מצב לאהבה" ו"אם חורגת") בחרה לשתף את 37,866 העוקבים שלה בעדכון מחייה המקצועיים. "עשיתי עכשיו אודישין משעשע!", צייצה לאייבסקה, "הלוואי שאתקבל לפרוייקט הזה. זה יסב לי אושר!". אנה, שחגגה החודש יום הולדת, לא שכחה להודות לכל המעריצים שצייצו לה מזל-טוב. "תודה לכוווולם על הברכות ליום הולדתי", כתבה לאייבסקה, "זו המתנה הכי טובה שיכלתם לתת לי. אני שולחת נשיקות לכולכם!". עוד שחקנית שחגגה החודש יום הולדת היא סוריה וגה ("ים של אהבה"), שהעבירה את היום החגיגי במקום עבודה חדש. וגה צייצה בטוויטר ביום הולדתה - "בדיוק היום אני מתחילה להצטלם ל-El Greco. זו מתנה נפלאה ליום הולדתי!". El Greco היא מיני-סדרה חדשה בה מככבת וגה לצד אלפונסו הררה ("זיקיות", "רבלדה" ו"כיתה 406"). המון בהצלחה וגה, ומזל טוב ליום ההולדת!

ולסיום, אם סיקרן אתכם אילו סדרות טלוויזיה כוכבי הטלנובלות שלנו הכי אוהבים, אז הנה מה שהצלחנו לגלות מהציוצים של הכוכבים. אנה לאייבסקה מאוהבת ב-GLEE, בעוד מיגל ורוני מעדיף דווקא אקשן - הוא מעריץ שרוף של "24". "סיימתי לצפות בעונה האחרונה של "24"", צייץ ורוני בהתלהבות, "זו הסדרה המועדפת עליי... אם לא ראיתם אותה עדיין, אני ממליץ לכם. סדרה מדהימה!". גבריאלה דה לה גרסה (אלמה ב"נשות אפריסיו") אוהבת סדרות דרמטיות, וצייצה על הגרסה האמריקאית של "בטיפול". "איזו סדרה טובה היא "בטיפול", היא כתבה, "אני אשמח להשתתף בסדרה כזו". נכון שבקלות אפשר לדמיין את אלמה על ספת הטיפולים של ראובן דגן?

עד כאן להפעם. צוויץ צוויץ לכולם!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"הדרך להודו" - הכוכבים נחשפים

13 בינואר, 2011

יש לנו וידוי - אנחנו מכורים ל"הדרך להודו"! הטלנובלה הברזילאית המהממת הזו כבשה אותנו לגמרי, ואין פלא שהיא זוכה לכזו הצלחה גדולה בארץ ובעולם. אחת הסיבות שאנחנו כל כך אוהבים אותה היא בזכות הכוכבים שלה - ז'וליאנה פאיס, רודריגו לומברדי ומרסיו גרסיה, שהפכו לחברים מאוד טובים על סט הצילומים. אבל בואו נשים לרגע בצד את מאיה, ראז'י ובאוהן, ונכיר קצת יותר מקרוב את השחקנים שמאחוריהם.

ז'וליאנה פאיס משחקת את מאיה התמימה והעדינה ב"הדרך להודו", אבל במציאות פאיס בכלל לא פרייארית. בשנת 2004 ז'וליאנה הצטלמה למגזין הפורנו המפורסם ביותר בעולם, פלייבוי, בתמונות שלא השאירו יותר מדי מקום לדמיון. פאיס כל-כך הלהיבה את עורכי המגזין, שהיא אפילו קיבלה תמונת סולו חושפנית במיוחד בשער הגיליון. למרות שחלפו שש שנים מאז ופאיס הפכה לשחקנית טלנובלות מוערכת, עדיין יש כאלו שמתקשים לשכוח את התצלומים הנועזים, שהצליחו להסעיר את כל ברזיל...

אתם מצליחים לדמיין את רודריגו לומברדי (ראז'י) כלהטוטן בקרקס? בשנת 2007 השתתף לומברדי בתוכנית ריאליטי בשם "הקרקס של פאוסטו". מדובר בתוכנית שהיא כמו "רוקדים עם כוכבים", רק ששם הכוכבים לא רוקדים - אלא מבצעים פעלולי קרקס וקסמים! רודריגו התחרה בתוכנית מול שישה מפורסמים נוספים, ויחד עם לוליין מקצועי שהוצמד אליו התנסה בלהטוטי קרקס מסוכנים וקסמים מרהיבים. רודריגו סיים במקום הרביעי, וזו בטח הייתה אחת החוויות המהנות והיוצאות דופן בחייו.

ז'וליאנה, רודריגו ומרסיו גרסיה (באוהן) נקשרו מאוד אחד לשני בסט הצילומים של "הדרך להודו", עד כדי כך שהם החליטו לשתף פעולה בפרויקט נוסף. ז'וליאנה ורודריגו הצטלמו יחד לסרט "מיטה וארוחת בוקר" (Bed & Breakfast), קומדיה רומנטית חדשה שיצאה לאקרנים בחודש שעבר. הסרט צולם בלוס אנג'לס ובברזיל לסירוגין, והוא כולו בשפה האנגלית. ואיך מרסיו גרסיה קשור לסרט, אתם שואלים? ובכן, הוא בעצמו ביים והפיק אותו! איזה בחור מוכשר... סתם לידע כללי, בסרט משחק בתפקיד ראשי גם דין קיין, הלא הוא סופרמן האגדי מ"לואיס וקלארק".

מרגישים שלמדתם יותר על הכוכבים של "הדרך להודו"? מצוין! אנחנו נכנסים עכשיו לחלק האחרון והמרגש ביותר של הטלנובלה, אז אל תפספסו אף פרק! אנחנו בטוח לא נפספס...

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

איך שם נולד?

10 בינואר, 2011

כמנהגנו, אנחנו ממשיכים וחושפים קצת מההתרחשויות מאחורי הקלעים של עולם הטלנובלות. היום נדבר על בחירת השמות לסדרות שאנחנו משדרים. לא אחת אנחנו נשאלים מדוע קראנו לסדרה בשם כזה ולא אחר, וחשבנו שהגיע הזמן להרחיב קצת בנושא.

כידוע, כמעט כל הטלנובלות שאנחנו משדרים, לא הופקו בארץ ושפת המקור שלהן היא ספרדית או קוריאנית. אז אם שאלתם את עצמכם איך זה ש-Boys Over Flowers הפכה ל"בחורים רעים"? או למה Mas Sabe El Diablo הפכה ל"מלאך ושטן"? ואם השתוקקתם לדעת איך Soy Tu Dueña הפכה ל "אשת הברזל", כדאי שתמשיכו לקרוא.

לפעמים, יוצרי הסדרות עושים לנו חיים קלים ונותנים שמות שניתן לתרגם באופן טבעי ופשוט לעברית. כמו למשל "גבריאלה" (Gabriela) שעלתה אתמול בערוץ ויוה, "הסערה" (La Tormenta) שגם היא משודרת בערוץ ויוה ו"זיקיות" (Camaleones), ויוה פלטינה. במקרים כאלה, אנחנו לא נוגעים בשם המקורי ומשאירים אותו כמות שהוא. בפעמים אחרות, תרגום שם הסדרה מסובך יותר ומצריך מחשבה.

הנה כמה דוגמאות.

התרגום המילולי של Soy Tu Dueña הוא "אני האדונית שלך", שם שהוא ארכאי ונוקשה לטעמנו. כשהסדרה יצאה לתפוצה ברחבי העולם, ניתן לה שם חדש: A Woman of Steel. התרגום המילולי של שם זה הוא "אשת הברזל". אנחנו בחרנו לאמץ את "אשת הברזל", ואנחנו בטוחים שכשתראו את דמותה של לוסרו, תסכימו שהוא ממש מתאים...

לא מעט אנחנו נתקלים בשמות לטלנובלות הלקוחים או מושפעים מאמרות או פתגמים מקומיים שהתרגום המילולי שלהם עלול לפספס את כוונת המשורר... למשל במקרה של Mas Sabe El Diablo, שהתרגום המילולי הוא "השטן יודע יותר". האמת, ששם הסדרה הוא ציטוט של פתגם דרום אמריקאי ידוע שהולך ככה: "Más sabe el diablo por viejo que por diablo" ומה זה אומר, אתם שואלים? בפירוש מילולי הפתגם אומר שהשטן יודע יותר, משום שהוא זקן (בעל ניסיון) ולא מפני שהוא שטן. או במילים אחרות - ניסיון החיים של אדם משמעותי הרבה יותר משמו. כל זה טוב ויפה, אבל ארוך מידי ו"השטן יודע יותר" אינו מיצג בצורה טובה את הסדרה. אז חיפשנו לסדרה שם אחר, מתאים יותר. החלטנו לקרוא לטלנובלה "מלאך ושטן" - שהרי אנחל (מלאך בספרדית) מכונה על ידי חבריו לכנופיה דיאבלו (שטן בספרדית) והשם מייצג יפה את הניגודיות הזו.

דבר דומה קרה עם Se Solicita Principe Azul ששודרה בויוה ב-2006-2007. התרגום המילולי של שם הסדרה הוא "דרוש נסיך כחול". מה זה בכלל אומר נסיך כחול? כשבספרדית אומרים "נסיך כחול" זה בדיוק כמו להגיד בעברית "האביר על הסוס הלבן". רצינו לבחור שם שיהיה כמה שיותר קרוב למקור, אבל גם רצינו שהכוונה תהיה מובנת ולכן החלטנו על "דרוש נסיך".

יש טלנובלות שהשם המקורי שלהן אמנם נשמע מצוין בשפת המקור, אבל התרגום לעברית לא מוצלח כל כך... קחו לדוגמא את Boys Over Flowers הקוריאנית המעולה ששודרה בערוץ ויוה פלטינה, שהתרגום המילולי "בחורים על פני פרחים", נשמע לא ברור, קשה ומסורבל, נכון? מהסיבות הללו החלטנו על שם קצר ולעניין - "בחורים רעים".

מקווים שהצלחנו לשפוך קצת אור ולהראות שיש מכלול סיבות וגורמים שמשפיעים על התהליך של בחירת שם לטלנובלה. מה שבטוח הוא, שכל מקרה לגופו ואנחנו מקדישים תשומת לב רבה בתרגום שמה של כל סדרה בצורה הטובה ביותר. המשך צפייה מהנה!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"מלאך ושטן" - פרק הסיום

5 בינואר, 2011

בצער ובדמעות הגענו לרגעי הסיום של הטלנובלה "מלאך ושטן", שליוותה אותנו בנאמנות מאז חודש אפריל האחרון. צחקנו, התרגשנו, בכינו והופתענו יחד עם הטלנובלה, ועכשיו הגיע הסוף... הפרק האחרון של "מלאך ושטן" עלה היום לצפיית בכורה באתר, ומחר בשעה 22:30 הוא ישודר בערוץ ויוה.

נתחיל בצפירת הרגעה - כל פרקי "מלאך ושטן" נשארים באתר! אם תרצו להשלים פרק שפספסתם במהלך הדרך, אם בא לכם לצפות שוב פעם בטלנובלה מההתחלה, תוכלו לעשות זאת דרך אתר ויוה גם בעתיד, מתי שרק תבחרו. גם דף הקצרים של "מלאך ושטן" לא הולך לשום מקום, ובכל פעם שתחושו געגועים לטלנובלה - ואנחנו יודעים שתתגעגעו - תוכלו לצפות בקליפים של שירי הסדרה, בקטעים מאחורי הקלעים ובראיונות עם הכוכבים.

אם תרשו לנו לסכם, "מלאך ושטן" הייתה טלנובלה אהובה במיוחד שהצליחה לשלב בצורה מושלמת רומנטיקה ומתח. מנואלה ואנחל ריגשו אותנו בטירוף וכל נשיקה שלהם העלתה לנו חיוך על הפנים, ומרטין, הרשע האולטימטיבי, גרם ללסת שלנו לצנוח לרצפה כל פעם מחדש בגלל מעשיו האכזריים. חוץ מאנחל, מנואלה ומרטין, בלטו לטובה גם דמויות המשנה המורכבות והמעניינות, ואיך אפשר שלא להזכיר גם את שני שירי הפתיחה הנפלאים, בביצועו של ג'נקרלוס קנלה שהמשכנו לזמזם גם אחרי שהפרק נגמר.

מבלי להרוס לכם את הצפייה בפרק האחרון, נגלה שמדובר בפרק מפתיע ומרגש במיוחד שסוגר את כל הקצוות. האם אנחל ומנואלה יחיו באושר ובעושר לעד? האם מרטין הרשע יצליח לחמוק מעונש? ומה עם סיפור האהבה של ג'ימי ווירחיניה? את כל התשובות תקבלו בפרק. זה הולך להיות מרגש, תכינו את הממחטות כי אנחנו בטוחים שתזילו דמעה.

נסיים במשפט אמנם נדוש אבל תמיד נכון - "סוף זה תמיד התחלה של משהו אחר...". אנחנו נפרדים אמנם מטלנובלה מצוינת, אך הטלנובלה שתתפוס את מקומה היא לא פחות מלהיבה ורומנטית. ביום ראשון תעלה בערוץ ויוה הטלנובלה "גבריאלה", ואנחנו מקווים שגם סיפור האהבה של גבריאלה ופבלו ייכנס לכם עמוק עמוק ללב. צפייה נעימה!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

מי חוגג החודש יום הולדת?

3 בינואר, 2011

לפני הכל, נפתח בברכת שנה אזרחית טובה לכל גולשינו וצופינו היקרים! שנת 2011 יצאה לדרך, וזה אומר שלפנינו עוד שנה גדושה בטלנובלות ודרמות קוריאניות נפלאות בערוצים ויוה וויוה פלטינה, וכמובן - עדכונים שוטפים בבלוג עם כל החשיפות הגדולות, הרכילויות הלוהטות והצצה אל מאחורי הקלעים של ערוצי ויוה.

ולעניינו - אלו הם כוכבי הטלנובלות הגדולים שחוגגים החודש יום הולדת.

10.1.82 - אנה לאייבסקה (29)

דרך ארוכה עברה אנה לאייבסקה (לורנה ב"אויבת יקרה") עד שקיבלה תפקיד ראשי בטלנובלה - היא השתתפה ב"יש מצב לאהבה" (פאולינה) וב"אם חורגת" (אסטרז'ה), אבל רק ב"אויבת יקרה" היא קיבלה את ההזדמנות הגדולה. לאייבסקה נולדה באוקראינה, והיגרה למקסיקו יחד עם הוריה כשהייתה בת תשע. בשנת 1999, כשהיא רק בת 17, החלה אנה להשתלב בעולם הטלנובלות, ועיקשות והתמדה בלתי פוסקים הביאו אותה אל התפקיד הראשי ב"אויבת יקרה". בני מזל גדי ידועים בשאפתנות ודבקות במטרה - הם לא יעצרו עד שישיגו את מטרתם, ולאייבסקה היא הוכחה חיה לכך.

19.1.84 - סלסטה סיד (27)

כולנו התאהבנו בסלסטה סיד כשראינו אותה לראשונה בתפקיד משני כברבריטה הצעירה והתמימה ב"קטנטנות", וכעבור שנים ספורות היא כבר כיכבה בתפקיד ראשי בטלנובלה המצליחה "קשר דם", שבפרקיה המלאים תוכלו לצפות כאן באתר ויוה. ב"קשר דם" נחשפנו ליכולות המשחק המצוינות של סלסטה, וגם לתעוזה הגדולה שלה (באחת הסצנות החושפניות יותר של הטלנובלה, היא הופיעה חשופת חזה). אנחנו בטוחים שהדבר לא היה פשוט עבור בת מזל גדי כמו סלסטה, שלפי האסטרולוגיה, היא שמרנית באופייה, מתייחסת אל יחסי מין בכובד ראש, ולא נכנסת עם כל אחד למיטה. למרות שתסכימו איתנו שפבלו אצ'ארי (בן זוגה ב"קשר דם") הוא ממש לא "כל אחד"...

21.1.81 - ג'ונג ריו וון (30)

נכון שהי ג'ין המהממת מ"סאם סון המתוקה" נראית בקושי בת 16? תאמינו או לא, אבל השחקנית הנפלאה שמגלמת אותה - ג'ונג ריו וון, תחגוג החודש יום הולדת 30! עושה רושם שלג'ונג ריו וון יש משיכה לארצות הברית... בסדרה "סאם סון המתוקה", הדמות שאותה שיחקה (הי ג'ין) מבקרת בארצות הברית לשם טיפול במחלת הסרטן בה לקתה. בחיים האמיתיים, ג'ונג ריו וון מבקרת בארה"ב בשביל לקדם את הקריירה ההוליוודית שלה. בשנה האחרונה ביקרה ריו וון בהוליווד ועשתה את הצעדים הראשונים לקראת קריירה בעיר הסרטים. ומאיפה האנגלית המצוינת שלה, אתם שואלים? ובכן, כשהייתה בת 12 היא עברה עם משפחתה לאוסטרליה בשליחות העבודה של אביה, ושם למדה את השפה האנגלית על בוריה. כמובן שנאחל בהצלחה לריו וון בקריירה ההוליוודית שבפתח.

21.1.72 - קתרין סיאצ'וקה (39)

השחקנית הקולומביאנית קתרין סיאצ'וקה מככבת על המרקע שלנו כבר זמן רב - היא שיחקה ב"אין שטוחות בגן עדן" (הילדה), "עמק התשוקות" (מרסיה) ו"למדי אותי לאהוב" (דבורה). בשנת 1997 השתתפה קתרין בטלנובלה בשם Las Juanas לצידו של מיגל ורוני (מרטין ב"מלאך ושטן"). השניים התאהבו על סט הצילומים של הטלנובלה, וכעבור שנתיים התחתנו. בחישוב מהיר, סיאצ'וקה וורוני נשואים כבר 12 שנה! בימים אלו קתרין משתתפת בגרסה של "טלמונדו" לטלנובלה "מחפשים את אליסה", שם היא משחקת את דמותה של ססיליה (שנקראה בגרסה הצ'יליאנית פרנסיסקה).

31.1.71 - יי יונג אה (40)

כל אוהבי הדרמות הקוריאניות שביניכם ודאי צופים בשידור החוזר של "היהלום שבכתר" בערוץ ויוה פלטינה (אנחנו לא מעזים לפספס אף פרק). ביום האחרון של חודש ינואר, תחגוג השחקנית יי יונג אה, שמשחקת בסדרה את ג'אנג גום, את יום הולדתה ה-40. "היהלום שבכתר" הייתה ההצלחה הגדולה ביותר, ואולי היחידה, בקריירה של יי יונג אה... למרות שהסדרה כבשה את כל העולם והחדירה לתודעה את הדרמות הקוריאניות, הכוכבת הראשית, יונג אה, לא הצליחה לנצל את ההצלחה ולהתקדם כשחקנית. יונג אה לא השתתפה בדרמות נוספות, ופשוט נעלמה מהמרקע.

ותגידו מזל טוב גם ל...

4.1.77 - אירן קסטיז'יו (קטלינה ב"הזר", רוסיו ב"להתאהב מחדש" ומגדלנה ב"כיתה 406") - תחגוג החודש 34.
8.1.83 - פליפה קולומבו (פליפה ב"קטנטנות", מנואל ב"המורדים" ולוצ'ו ב"משפחת פיירו") - יחגוג החודש 28.
10.1.89 - סוריה וגה (אסטריה ב"ים של אהבה") - תחגוג החודש 22.
16.1.69 - דניאלה אסקובר (אירנה ב"אמריקה", פרפטואה ב"7 נשים" ומאיזה ב"האחד") - תחגוג החודש 42.
17.1.54 - ראול טייבו (פרנסיסקו ב"מישהו שומר עלי", מרקוס ב"הסוד של לאורה", רובן ב"סנטרל 099", הרנן ב"אלופים" וגוסטבו ב"דוגמניות 60-90-60") - יחגוג החודש 57.
19.1.78 - טייגו לסרדה (ג'ורג'י ב"יומן חיים", אלכס/רוברטו ב"אמריקה", אוטביו ב"סלבריטי", גריבלדי ב"7 נשים" ומתאו ב"טרה נוסטרה") - יחגוג החודש 33.
25.1.72 - שנטל אנדרה (רקל ב"כישוף", מינרווה ב"שיכורה מאהבה", אנטוניה ב"אהבת אמת", רקל ב"הפולשת" ואסטפניה ב"המתחזה") - תחגוג החודש 39.

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully