גבריאלה - על הסדרה

  • גבריאלה
ויוה
ויוה

גבריאלה היא מחליקה מקצועית, שחלומה הגדול הוא להתקבל לנבחרת ההחלקה הלאומית של קולומביה. במהלך אימונים שגרתיים ברחובות העיר קרטחנה, דורסת מכונית את גבריאלה וקוטעת את חלומותיה באחת. פבלו, הנהג הפוגע, מחיש אותה לבית החולים, אך עוזב את המקום לפני שהמשטרה מגיעה לחקור את התאונה. בהמלצת עורך דינו, עוזב פבלו את קולומביה עד שוך זעם ומותיר את גבריאלה הפצועה מאחור. בבית החולים מתבשרת גבריאלה שלעולם לא תוכל להחליק שוב והיא נאלצת להתחיל את חייה מחדש, מבלי לדעת מי האיש שפגע בה וזנח אותה לאנחות.

חצי שנה מאוחר יותר, חוזר פבלו לקולומביה בציפייה לנהל את חברת המשקאות הגדולה שבבעלות אביו, אך לאביו יש תוכניות אחרות עבורו. הוא מעוניין שפבלו ירוויח בעבודה קשה את הזכות לנהל את החברה ושולח אותו לעבוד כפועל פשוט באחד ממפעלי המשפחה למשך שנה, כשהוא שומר על זהותו בסוד.

במפעל פוגש פבלו את גבריאלה, שאינה מזהה אותו. הוא רואה בכך הזדמנות לכפר על מעשיו ולפצות את גבריאלה על העוול שגרם לה. עד מהרה מתאהבים השניים, אך פבלו אינו מסוגל להגיד לגבריאלה שהוא האיש שהרס את חייה.

מה יקרה כשתגלה גבריאלה את האמת?

שודר בערוץ ויוה.

120 פרקים, קולומביה, 2009

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully