ויוה 2000

"ויוה 2000", טקס האוסקר של הטלנובלות, התקיים בהיכל התרבות בת"א, שהיה גדוש מפה לפה בקהל מעריצים נלהב מכל קצוות הארץ. באירוע השתתפה גלריה מכובדת של שחקני טלנובלות מדרום אמריקה, ביניהם כוכבים כמו גבריאלה ספאניק, נטליה אוריירו ופקונדו ארנה

  • ויוה 2000
ויוה

ההתרגשות והרומנטיקה, הנישואין והבגידות, התקוות והאכזבות, החיבוקים והנשיקות - כל מרכיביה של טלנובלה טובה - נרקחו יחד לכדי טקס נוצץ ומרגש שנערך בישראל בספטמבר 2000.

"ויוה 2000", טקס האוסקר של הטלנובלות, התקיים בהיכל התרבות בת"א, שהיה גדוש מפה לפה בקהל מעריצים נלהב מכל קצוות הארץ. באירוע השתתפה גלריה מכובדת של שחקני טלנובלות מדרום אמריקה, ביניהם כוכבים כמו גבריאלה ספאניק, נטליה אוריירו ופקונדו ארנה, שעוררו היסטריה בכל מקום שאליו הגיעו.

לכבוד האירוע, בהנחייתם של כוכב הטלנובלות גבריאל קורדו ויעל אלמוג, אף נכתבה טלנובלה מיוחדת שעליה התבסס הערב. כיאה לטקס אוסקר אמיתי, חולקו בערב זה פרסים בקטגוריות שונות, ביניהן השחקן והשחקנית הטובים ביותר, השיר הטוב ביותר וכמובן הטלנובלה הטובה ביותר. בחירת הזוכים נעשתה על ידי קהל הצופים, שהצדיע לכוכבים הגדולים של הטלנובלות ששודרו בארץ בשנים 1999-2000.

הטקס המושקע כלל מופע בימתי מרהיב עם תזמורת חיה בניצוחו של אלדד שרים, רקדנים וזמרים, ביניהם שרית חדד ורותי נבון, ושודר בשידור חי בערוץ ויוה. הבאזז התקשורתי סביב ביקור הכוכבים והצלחת האירוע זיכו את השידור החי בלא פחות מ-16.8% רייטינג.

ביקורם המרגש של הכוכבים אף תועד בסרט דוקומנטארי, שליווה אותם במסעותיהם לירושלים ולים המלח ובמפגשיהם עם מעריצים נלהבים.

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully