הכל בשביל האהבה - על הסדרה

  • הכל בשביל האהבה
ויוה
ויוה

מקרנה וקרלוטה הן שתי אחיות בוגרות המשלמות מחיר יקר וכואב של בדידות וטינה, על כך שהתאהבו באותו הגבר בהיותן נערות. ההשלכות של ההתאהבות הזו מלוות אותן כל חייהן. הטלנובלה "הכול בשביל האהבה" עוקבת גם אחר סיפורן של שתי חברות, פלומה ורומינה, שחברותן ארוכת השנים תעמוד למבחן כשיחוו אהבה ראשונה, אהבה שתיצור קנאה ויריבות בין השתיים.

פלומה, אחייניתן של מקרנה וקרלוטה, איבדה את הוריה בתאונת דרכים וחיה עם שתי דודותיה הרווקות. מקרנה האכפתית והחמה פיתחה קשר אוהב וחזק עם אחייניתה בעוד קרלוטה היא אישה קשוחה ושתלטנית, שלעתים נדמה ששואבת הנאה מאומללותה של פלומה. שתי הדודות מסתירות סוד משפחתי, שלו השפעה רבה על חייה של פלומה וכאשר ייצא לאור - חייה ישתנו לעד.

פלומה מאמינה שמצאה אהבת אמת עם איניאקי והיא מתכננת להתחתן עמו, אך אהבה זו נקטעת באכזריות על ידי דודתה קרלוטה. פלומה המיואשת מרגישה שלא תוכל לאהוב עוד, עד שהיא מכירה את אמיליאנו. לדאבונה, אמיליאנו הוא בן זוגה של לא אחרת מחברתה הטובה רומינה. קרלוטה מתעבת גם את אמיליאנו ומעמידה את האהבה בינו ובין פלומה בסכנה, אבל אמיליאנו אינו מוכן לוותר ומחליט להילחם בכל כוחו על מנת להיות עם פלומה... אך האם זה יספיק?

שודר בערוץ ויוה.

170 פרקים, מכסיקו, 2008

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully